La Fundació Pere Tarrés cerca un/a Gerent de la Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés, integrada a la Universitat Ramon Llull.La seva missió és ser el responsable del desenvolupament i sostenibilitat econòmica de la Facultat. Així com gestionar tots els aspectes de funcionament de la Facultat i d'enllaç amb la resta de la Fundació Pere Tarrés i la participació en projectes transversals, i el component extern, de captació de recursos, incloent la participació activa en la comercialització nacional i internacional.Les seves principals funcions són:- Elaborar els pressupostos, fer el seguiment i garantir el seu compliment, així com el control de costos.- Vetllar per la gestió sostenible dels recursos humans, econòmics i materials de la Facultat.- Dirigir les persones d’administració i serveis- Organitzar i garantir de la prestació amb qualitat dels serveis de gestió administrativa, biblioteca i infraestructura- Dirigir el correcte funcionament de l’edifici i els equipaments, així com l’assignació dels seus usos per a cada activitat.- Optimitzar tots els processos de prestació de serveis als alumnes (matriculació, etc.) i professors.- Tenir una relació efectiva i fluïda amb la representació dels treballadors.- Totes aquelles funcions o tasques recollides en el Reglament de Règim intern.- Fer la interlocució amb Serveis Comuns de la Fundació.- Recolzar l'equip de direcció en el desenvolupament de les decisions preses.- Elaborar, liderar i executar el plà comercial- Captació d’alumnes de grau i postgrau amb estratègia B2C a nívell nacional i internacional.- Captació d’alumnes de grau i postgrau amb estratègia B2B (escoles, entitats del sector, sector públic, associacions, etc.) a nívell nacional i internacional.- Cercar patrocinis, subvencions i ingressos complementaris a la matrícula- LLicenciat/da o diplomat/da- Més de 5 anys d’experiència en posició de direcció en entorn acadèmic, dirigint equips grans.- Experiència provada en la comercialització i desenvolupament de negoci, a nívell nacional i internacional, havent treballat amb objectius de venda.- Alta orientació a resultats.- Alta orientació a client.- Habilitats de treball en equip.- Capaç de tenir múltiples nívells d’interlocució, intern i extern.- Català, castellà i anglès alts oral i escrit.- Valorable coneixement del sector social