Sota la supervisió de la responsable d´oficina, donarà suport a la selecció i administració realitzant funcions tals com:
- Atendre als clients, treballadors/es i candidats/tes en recerca de feina.
- Realització entrevistes amb candidats/tes i informes psicotècnics.
- Contractació del personal cedit (elaboració de documentació i explicació al treballador/a.
- Informació al treballador/a en matèria de prevenció de riscos laborals.
- Gestió de la formació PRL. Planificació vigilància de la salut.
- Seguiment, control i gestió de personal cedit
- Gestió, seguiment i control d´incapacitats temporals (IT/AT)
- Control hores treballadors/es (butlletins de treball).
- Facturació, revisió nòmines
- Arxiu de documentació generada
- Prospecció comercial Oferta de treball a la comarca Garrotxa
- Domini Català i Castellà.
- Experiència mínima de 2 anys en una posició similar.
- Domini de plataformes, software i eines digitals per reclutar i captar talent.
- Residència pròxima a Olot o Garrotxa
- Competències:
Orientació al client, treball en equip, habilitats socials i de comunicació,
iniciativa i orientació a resultats
Estudis relacionats amb Recursos Humans, Relacions laborals, Psicologia o similar.
Dots comercials.
El perfil correspon a un/a professional amb experiència en gestió administrativa. Es valorarà aportar experiència en Departament de RRHH, ETT, consultoria o similar així com dots comercials.
Pensem en una persona polivalent, organitzada i dinàmica, amb clara orientació al client.
La jornada laboral pot ser de 6 o 8 hores (a convenir amb l´empresa).