Oportunitat professional al Baix Empordà – Àrea d’Administració i Compres (Cost Controlling)
Des de la nostra consultoria de selecció col·laborem amb una
empresa dedicada a l’elaboració i comercialització de productes carnis, amb una sòlida trajectòria i en creixement constant. Seleccionem una
persona per incorporar-se a l’equip d’administració, assumint
responsabilitats en el departament de compres
amb un
enfocament en el controlling de costos
i
reportant directament a Direcció General .
Busquem un/a
professional jove, ambiciós/a i amb ganes de desenvolupar un pla de carrera
dins la Companyia, començant al departament de compres i costos, amb projecció cap a una
posició d’adjunt/a a Direcció .
Funcions principals: Gestionar els preus de cost i de venda de totes les carns, tant pels
14 establiments propis
com pels de l’altra empresa del grup, coordinant-se amb els diferents directius. Negociar amb proveïdors
i participar en la
selecció de productes. Calcular costos i preus
de materials i productes (escandalls, marges, etc.). Revisar, actualitzar i mantenir
la informació de costos i preus al sistema. Analitzar l’evolució i composició dels costos
per donar suport al control intern de facturació. Coordinar preus de compra i venda
entre establiments propis i assessorats, buscant la seva convergència. Dissenyar ofertes de productes. Coordinar la implantació d’un nou ERP
com a projecte clau dins l’àrea administrativa.
Perfil professional: Formació universitària en
ADE, Economia, Enginyeria o similar. Es valorarà experiència prèvia en compres, aprovisionament, controlling. Domini d’Excel i interès per la gestió de dades i costos. Capacitat analítica, orientació a resultats i visió de negoci. Proactivitat, compromís i motivació per créixer professionalment.
Oferim: Incorporació estable en una empresa sòlida i en expansió. Pla de desenvolupament professional amb projecció real cap a
Adjunt/a a Direcció. Bon ambient de treball i oportunitats de formació. Ubicació:
Baix Empordà. Salari inicial: 27.000 euros bruts anuals + Bonus 10%