Funcions
Rebràs formació i faràs estades pràctiques inicials per poder desenvolupar les competències necessàries per dur a terme les RESPONSABILITATS següents:
1. Dur a terme una valoració integral geriàtrica ordenada, completa i congruent de l’estat de salut del pacient, seguint el model de consulta del servei.
2. Avaluar les necessitats del pacient en el moment de la consulta.
3. Donar suport a les valoracions conjuntament amb els professionals de la residència i els professionals de referència dels pacients.
4. Atenció de malalties d’alta prevalença, incloent els que es requereixen en casos d’urgència:
5. Ús dels sistemes d’informació HC3, Ecap, com a eines de suport i consulta.
6. Interpretació dels diferents estudis de laboratori i proves diagnòstiques accessibles i necessaris.
7. Ús dels procediments diagnòstics establerts necessaris.
8. Donar resposta a la demanda amb assignació de recursos i la corresponent prioritat, derivació o consell sanitari.
9. Donar suport sanitari telefònic fins l’arribada del recurs quan doni un valor afegit a l’atenció de l’usuari, seguiment, finalització i tancament de la consulta i de l’incident.
10. Resoldre consultes quan arriben de les unitats assistencials del SEM.
11. Realització del registre assistencial, amb les Codificacions CIM10 i decisions preses i fent possible el contínuum assistencial amb els seus equips de primària i/o altres proveïdors de salut que atenen el pacient.
12. Donar traçabilitat a l’atenció donada, consultar HC3 i registrar les accions fetes
13. Resoldre consultes de les unitats assistencials del SEM.
14. Treballar en equip multidisciplinari i interrelació amb els diferents perfils professionals per donar resposta.
15. Participar en projectes, reunions i grups de treball per la millora contínua de l’atenció.
16. Participar en grups de millora i en reunions operatives, així com facilitar i participar en la implementació de nous projectes.
17. Participar en la formació de professionals de nova incorporació i d’alumnat de Màsters i/o de Post Graus. Formar i tutoritzar els professionals en pràctiques.
Requisits necessaris
18. Títol de Grau/Diplomatura en Infermeria
19. Experiència mínima de 2 anys en l’atenció al pacient fràgil.
Què t'oferim al SEM?
20. Un entorn de treball diferent i únic respecte al que estàs habituat.
21. Treball en equips multidisciplinaris i treball en xarxa amb sales de coordinació, entre unitats assistencials i amb la pròpia xarxa sanitària.
22. Formació contínua i creixement i desenvolupament professional.
23. Activitats no assistencials relacionades amb la urgència i emergència: formació, investigació, docència, participacions externes en nom de SEM...
Competències personals
Per portar a terme les funcions anteriorment descrites, és necessari tenir desenvolupades les següents competències personals:
24. Compromís i implicació, qualitat en el treball, orientació al ciutadà, gestió emocionalment intel·ligent, comunicació i empatia, gestió de conflictes.
Procés de selecció
Dividim el procés en diverses etapes amb la finalitat d'anar identificant als candidats que millor compleixen amb els requisits tècnics, personals, actituds i interessos que requereix el lloc.
25. Recepció de sol·licituds i preselecció
Segons la informació recollida en els CV, es pre-seleccionen en un primer moment aquells candidats/es que reuneixen els requisits imprescindibles i posteriorment les experiències i els coneixements valorables per poder continuar en el procés.
26. Realització de proves i simulacions grupals
Es convocarà els candidats a realitzar proves per valorar els coneixements necessaris per al lloc i simulacions dissenyades per valorar el comportament de les persones en situacions similars a les que es trobarien si ja estiguessin ocupant el lloc. És una metodologia que facilita una exploració objectiva del potencial dels aspirants a ocupar un determinat lloc.
27. Entrevista per competències
Cerquem principalment obtenir exemples de comportaments de l'avaluat/ada en la seva vida professional i analitzar si coincideixen amb els esperats en el lloc de treball, ja que aquests estan casualment relacionats amb un acompliment excel·lent.
La millor predicció sobre si una persona demostrarà les competències requerides en un lloc és obtenir evidències que aquesta persona ha demostrat aquestes competències en el passat.
28. Decisió
El/les observador/es i avaluador/es posen en comú i analitzen la informació extreta en tot el procés, i prenen la decisió de quin és el/la candidat/a que més s'ajusta al rol que l'empresa està buscant i que millor s'adequa a la realitat de l'organització.