Amb més de 100 anys d’història, som una empresa familiar catalana en plena expansió i creixement, referent en l’àmbit del comerç i els serveis, reconeguda per la seva solidesa.
Busquem incorporar al nostre equip un / a Tècnic / a en Informàtica amb experiència, que sigui capaç d'afrontar reptes tecnològics i prendre decisions clau per garantir que les nostres operacions funcionin sense incidències. Formarà part d’una empresa dinàmica que treballa en diferents sectors: retail de gran consum, centres esportius i de salut, benzineres, restauració, hosteleria i un centre comercial.
Descripció del lloc :
El / la Tècnic / a en Informàtica serà responsable de garantir que tots els sectors comptin amb la infraestructura tecnològica adequada per al bon funcionament de les operacions. S'encarregarà de resoldre incidències crítiques, coordinar la instal·lació i manteniment dels equips, i col·laborar en projectes tecnològics a gran escala.
* Supervisar i gestionar la resolució d'incidències informàtiques en diferents punts de l'empresa.
* Gestió, configuració i manteniment dels equips informàtics a totes les ubicacions.
* Gestionar i optimitzar el rendiment dels sistemes i xarxes, treballant en estreta col·laboració amb altres equips tècnics.
* Donar suport especialitzat en eines de productivitat com Office, Teams i SharePoint.
* Assegurar la correcta documentació d'incidències i solucions, contribuint a la millora contínua dels processos.
* Participar en projectes de millora i actualització tecnològica a nivell global de l'empresa.
Habilitats personals :
* Empatia i paciència per tractar amb usuaris de diferents nivells d'experiència tècnica.
* Capacitat per prioritzar i resoldre incidències de manera eficient.
* Capacitat per treballar de manera autònoma, però també en equip quan sigui necessari.
* Actitud proactiva i enfocament en la millora contínua.
* Habilitat per liderar projectes tecnològics i aportar solucions eficients a llarg termini.
Quins beneficis tindràs?
* Possibilitat de fer 2 dies de teletreball a la setmana.
* Flexibilitat horària.
* Beneficis socials en les diferents línies de negoci de la companyia.
* Domini avançat en xarxes (configuració i resolució de problemes).
* Amplia experiència en la gestió d'eines com Windows, Office, Teams i SharePoint.
#J-18808-Ljbffr