Incorporant-se com a Experience Center Officer a làrea de Marketing, assumirà com a funcions i responsabilitats principals:
Coordinació de lExperiència Global de visitants Internacionals al GEX
Logística integral: coordinació vols, trasllats, reserves dhotel,...
Dissenyar i supervisar una atenció personalitzada a clients, distribuïdors i persones treballadores de filials, garantint una experiència positiva.
Gestionar les agendes de treball proporcionades pel departament organitzador.
Mantenir una comunicació proactiva i efectiva amb els participants, anticipant les necessitats i expectatives.
Administrar i supervisar tots els materials necessaris per la visita.
Mantenir lespai del GEX
Gestionar lagenda de lExperience Center i els seus espais.
Gestionar la maquinària del centre. Coordinació amb el SAT pel manteniment i proves prèvies de maquinària abans de cada visita.
Coordinar el moviment de maquinària de manera sincronitzada amb diversos
departaments.
Revisar la disponibilitat de materials per realitzar les proves.
Donar suport Logístic al Girbau University
Coordinar el calendari daccions formatives.
Reservar espais per garantir una bona gestió.
Realitzar propostes de millora en coordinació amb Segment Manager.
Revisar correus així com preparar enquestes.
Participar en la millora contínua de la plataforma online de Girbau University. Oferta de treball a la comarca Osona
Experiència demostrable en rol similar, en la coordinació dexperiències globals.
Anglès nivell alt, valorable altres idiomes.
Persona proactiva, dinàmica i comunicativa. Orientada a client, resultats i amb
capacitat dadaptació.
Experiència demostrable en rol similar, en la coordinació dexperiències globals.
Anglès nivell alt, valorable altres idiomes.
Persona proactiva, dinàmica i comunicativa. Orientada a client, resultats i amb
capacitat dadaptació.