Responsabilitats del lloc de treball
* Gestió dels calendaris laborals i del control horari dels treballadors de l’Hospital de Dia.
* Atenció de la centraleta telefònica i recepció de trucades.
* Acollida dels adolescents i les seves famílies.
* Gestió de la secretaria, incloent el registre informàtic de l’activitat de l’equip i la gestió de la documentació requerida pel Servei Català de la Salut.
* Gestió documental, tant digital com en format físic.
* Recollida de dades epidemiològiques i assistencials (ISO trimestral) i col·laboració en la confecció de la memòria anual.
* Gestió de l’obertura, tancament i arxiu d’històries clíniques dels pacients.
* Administració econòmica, compres de material fungible i productes bàsics de l’oficina.
* Gestió de caixa i arqueig mensual.
* Suport administratiu a les reunions d’equip, incloent l’organització d’actes i gestió del temps.
#J-18808-Ljbffr