LES FUNCIONS
ATENCIÓ AL CLIENT
Atendre al client.
Realitzar la recepció de l'ingrés.
Recollir i introduir les dades administratives dels pacients al programa Aegerus.
Garantir que hi hagi la documentació necessària per oficialitzar l'ingrés.
Realitzar els contractes dels ingressos i garantir la seva signatura.
Gestionar el correu ordinari i electrònic.
Informar de les incidències a nivell d'altes i ingressos, als professionals implicats.
Col·laborar i treballar conjuntament amb tots els professionals del Centre i de Serveis Centrals.
Gestionar les ambulàncies per als pacients.
Organitzar les històries administratives i clíniques dels pacients passius.
ÀREA ADMINISTRATIVA
Donar suport a la Responsable d'administració en les tasques d'administració que li siguin delegades.
Realitzar llistat del personal que treballa els caps de setmana i festius per al seu pagament en nòmina.
Distribuir el material necessari per les unitats del Centre.
Controlar el material d'oficina per fer la comanda.
Validar les estades d'Hospital de dia/Centre de Dia.
Incloure les despeses dels pacients al programa Aegerus (perruqueria, podologia, farmàcia...) i facturar-les.
Revisar tots els ingressos i les altes dels usuaris mensualment i realitzar la seva facturació.
Preparar la documentació del pre-ingrés.
Comprovar les factures i enviar-les a serveis Centrals
Respectar i Promoure la Seguretat i Salut en el treball garantint les bones pràctiques, l'ús correcte dels equips de protecció individual i les ajudes tècniques i els equips de treball disponibles per part de tots els professionals del centre.