Who are we?
We are a Top Employer organisation with more than 20,000 people whose presence is in multiple countries and who share a common objective: to build a sustainable, multimodal and connected mobility.
Who are we?
We are a Top Employer organisation with more than 20,000 people whose presence is in multiple countries and who share a common objective: to build a sustainable, multimodal and connected mobility.
For 100 years we have mobilised people, we have put into motion the highest safety standards and excellence in everything that we do while caring for the environment and also the people who is part of the organisation.
Innovation, diversity, sustainability and searching for new ways to perform is what moves us.
We firmly believe that having a diverse and inclusive team is key to our success and to offer a quality service to our customers. If you want to join an organisation that values our differences, we are looking for you!
¿Cómo va a ser tu día a día?
* Definición de planes de comunicación basados en la estrategia de la dirección de Marketing para alcanzar los objetivos definidos: tanto de venta como de satisfacción del cliente.
* Definición y segmentación de la base de datos de clientes.
* Uso de contenidos dinámicos y personalizados que mejoren la efectividad.
* Liderar la creación y gestión de contenidos atractivos para las campañas del área CRM a través de sus diferentes canales: emailing, notificaciones push, etc.
* Análisis de los KPIs de las campañas ajustando estrategias y contenidos según los resultados.
* Realización de tests A/B para optimizar mensajes/contenido de campañas.
* Implementación de estrategias de fidelización de clientes mediante campañas específicas.
* Colaboración con los diferentes equipos y unidades de negocio en la creación, ejecución y optimización de campañas.
¿Qué te ofrecemos?
* Un proyecto retador en una empresa multinacional en expansión.
* Un paquete retributivo interesante con posibilidad de adherirte a productos de Retribución Flexible.
* Oportunidades de desarrollo profesional a través de nuestro programa de movilidad interna.
* Horario Flexible: L a J de 8:30-9:30h a 17:30-18:30h y los V de 8:00 a 15:00h.
* Jornada de verano: L a V de 8:00 a 15:00, durante julio y agosto.
* Teletrabajo: 1 día a la semana y 1 adicional al mes.
* Servicio de psicología y salud mental confidencial a disposición de cada empleado y sus familiares.
* Tarjeta Alsa Plus empleado/a, que te permitirá disfrutar a ti y tu familia de grandes ventajas en viajes en autobús e importantes descuentos en múltiples establecimientos.
* Programa “Alsalud” para ayudar a generar hábitos de vida saludable.
* Lanzadera desde Nuevos Ministerios y Avenida de América.
* Servicio de fisioterapia y gimnasio en el edificio.
¿Qué esperamos de tí?
Te Queremos En El Equipo Si Quieres Unirte a Un Proyecto Puntero y En Crecimiento; Eres Una Persona Proactiva y Colaboradora, Con Ganas De Aprender y Aportar. Formación Necesaria
* Incorporación al equipo de CRM de Alsa; un departamento puntero en el mercado, innovador, flexible, con las mejores herramientas tecnológicas a tu disposición, etc.
* Grado en Marketing, ADE, Publicidad y RRPP o formación similar para el puesto.
* Al menos 2 años de experiencia demostrable en la nube de Salesforce Marketing Cloud.
* Valoramos positivamente certificación Salesforce.
* Nivel de inglés medio-alto (B2-C1).
* Persona ordenada y con habilidades de comunicación, con pensamiento crítico y constructivo.
* Disfrutar y fomentar trabajar en un equipo abierto, innovador, flexible, con altas capacidades, etc.
* Actitud positiva y orientada a consecución de objetivos.
* Capacidad analítica y orientación a resultados.
* Se valorarán conocimientos en HTML/CSS
* Dominio alto de Microsoft Office y Google Suite.
Our commitment to equal opportunities
In Alsa we promote diversity and equal opportunities. We are committed to creating an inclusive environment where each person, no matter their nationality, culture, gender, gender identity, age, sexual orientation, disability or any other personal condition, has the same opportunities that will allow them to develop their potential.
That is why our hiring decisions are based on your profile, knowledge, experience and talent, because we value your passion for contributing and improving the future of sustainable mobility. In addition, we guarantee a fair and accessible hiring process. If you have a disability or need any adaptation during the hiring process or incorporation, please let us know.
Continue your journey with us, want to hop in?
#asfarasyouwant #alsatalent
Seniority level
* Seniority level
Entry level
Employment type
* Employment type
Full-time
Job function
* Job function
Marketing and Sales
Referrals increase your chances of interviewing at Alsa by 2x
Get notified about new Marketing Technician jobs in Madrid, Community of Madrid, Spain .
Madrid, Community of Madrid, Spain 6 days ago
Madrid, Community of Madrid, Spain 4 days ago
Madrid, Community of Madrid, Spain 5 days ago
Administrative Assistant, Marketing - Spain
Madrid, Community of Madrid, Spain 4 days ago
Madrid, Community of Madrid, Spain 1 week ago
Madrid, Community of Madrid, Spain 2 months ago
Creators Project Specialist (temporary 6 months)
Madrid, Community of Madrid, Spain 1 week ago
Alcobendas, Community of Madrid, Spain 6 days ago
Madrid, Community of Madrid, Spain 6 days ago
Madrid, Community of Madrid, Spain 2 weeks ago
Junior Traffic Manager, Marketing Pepe Jeans
Madrid, Community of Madrid, Spain 1 month ago
Madrid, Community of Madrid, Spain 1 day ago
Madrid, Community of Madrid, Spain 2 weeks ago
Marketing & Communication specialist – Part Time
Madrid, Community of Madrid, Spain 1 week ago
We’re unlocking community knowledge in a new way. Experts add insights directly into each article, started with the help of AI.
#J-18808-Ljbffr