L’empresa pública Prat Espais, SLU, del Prat de Llobregat, dedicada a la gestió de serveis d’habitatge i aparcament, obre un procés de selecció per incorporar una persona per liderar el
Departament de Serveis Tècnics i Infraestructures.
Aquesta posició assumeix la responsabilitat general sobre la gestió tècnica i supervisió de les infraestructures, patrimoni i serveis de l’empresa (habitatges, aparcaments públics, zones d’estacionament regulat, instal·lacions tècniques i TIC).
Funcions principals:
Planificar, supervisar i fer seguiment del
manteniment preventiu i correctiu
de les infraestructures, habitatges administrats i instal·lacions de l’empresa.
Definir i executar la
planificació estratègica de l’electrificació dels aparcaments i de l’estacionament regulat.
Dirigir els
projectes d’implantació i millora dels aparcaments públics, tant en l’àmbit tècnic com en la seva explotació.
Coordinar els
equips humans
associats a l’activitat d’aparcament, vigilància, manteniment i serveis tècnics.
Coordinar els
serveis de seguretat
de les infraestructures i els
serveis d’emergència
interns.
Vetllar per la correcta gestió de les
infraestructures informàtiques, ofimàtiques i instal·lacions generals
de l’empresa.
Garantir el
control pressupostari
del departament, així com el seguiment i execució de la despesa.
Fer el
seguiment dels contractes
associats al departament i vetllar pel correcte funcionament dels serveis subcontractats.
Redacció de
plecs i documentació contractual
dels serveis de la seva competència.
Perfil i requisits:
Titulació universitària
: Arquitectura ( tècnica o superior), Enginyeria (tècnica o superior).
Experiència mínima de 4 anys
en responsabilitats similars, en gestió tècnica d’infraestructures, direcció d’equips i supervisió de serveis.
Domini
oral i escrit del català i del castellà
(nivell nadiu o equivalent).
Es valorarà:
Coneixements en
contractació pública
i normativa aplicable.
Formació complementària en direcció de projectes, mobilitat, manteniment d’infraestructures, seguretat, etc.
Experiència prèvia en
empreses públiques, consorcis o entitats del sector públic.
Habilitats i competències:
Capacitat de
lideratge i coordinació d’equips multidisciplinaris.
Visió estratègica,
planificació i organització.
Orientació a resultats, amb capacitat d’anàlisi i presa de decisions.
Habilitat per
delegar, motivar i comunicar
de forma efectiva.
Condicions laborals:
Contracte indefinit (amb període de prova de 6 mesos).
Jornada completa.
Retribució segons experiència i perfil aportat.
Incorporació immediata.
Procés de selecció:
Recepció de candidatures: fins el 23/11/2025 a las 23:59h.
El procés de selecció inclourà:
Valoració d’experiència i formació segons currículum
Prova psicotècnica
Prova de coneixements i habilitats aplicats al lloc de treball
Entrevista.
Presentació de candidatures:
Les persones interessades poden presentar la seva candidatura mitjançant:
LinkedIn.
O bé enviant CV i carta de motivació a: recruitment@faura-casas.com indicant la referència
REF.65001/2025.