Intress busca un / a
Administratiu / va de suport Corporatiu
per formar part de la nostra seu de Barcelona. La persona seleccionada haurà de gestionar l'administració de suport corporatiu per a la Junta Directiva, Comitè Directiu, Direcció Territorial i altres àrees o comitès que ho sol·licitin, seguint les normes i procediments establerts per garantir un funcionament organitzat i eficient.Què faràs? Tasques administratives generals:
Gestió de cartes, notificacions electròniques, elaboració i redacció de documents i informes, correus electrònics, etc.Suport en la gestió dels serveis i departaments de l'entitat.Organització, preparació i gestió de reunions dels diferents àrees tècniques i responsables.Gestió documental de l'entitat i dels departaments.Assistència administrativa a departaments com Captació de fons, Publicacions, Personal, Aliances, etc.Gestió de convenis per a pràctiques d'alumnes.Suport puntual a la recepció i a la coordinadora del departament.Què oferim?
Incorporació immediata.Contracte de suplència per baixa per incapacitat temporal amb possibilitats de continuïtat.Jornada de 38,5 hores setmanals.Retribució de 1.642,85 € bruts mensuals (x14 pagues, 23.000 € bruts anuals).Horari:
de dilluns a divendres de 8:
00 a 15:
00, amb dues tardes de 8:
00 a 17:
30 (a determinar), i un dia de teletreball.Requisits:
Formació superior en Administració (Habilitació o FP de Grau Superior).Experiència mínima de 2 anys en tasques administratives.Coneixements avançats d'Office, Outlook i eines de videoconferència com Teams, Zoom, Planner.Nivell de català C.Altres valoracions:
Bona comunicació, proactivitat, treball en equip, organització i planificació.Experiència en organització d'esdeveniments i coneixements de protocol i comunicació amb administracions públiques.Gan de seguir aprenent i contribuir a un bon ambient de treball.Si t'interessa aquesta oferta, no dubtis a apuntar-te! T'estem esperant!Intress està compromesa amb la igualtat d'oportunitats i gestiona els processos de selecció i promoció amb perspectiva de gènere, assegurant la igualtat entre dones i homes.
#J-18808-Ljbffr