A Lateral Thinking connectem marques i persones a través d'experiències úniques que abasten des de espais innovadors fins a accions i continguts impactants. Estem des de l'inici fins al final: des de la conceptualització fins a la seva execució.
La nostra Missió: Construir marques culturalment rellevants i sostenibles. Creiem que només generant cultura de manera responsable, una marca pot elevar-se a ser una ícona en el seu sector.
Descripció del rol:
Estem buscant un/a intern entusiasta i organitzat/da per unir-se al nostre equip com a Office Manager en pràctiques a temps parcial. Aquest rol és fonamental per garantir el funcionament eficient de la nostra oficina, proporcionant suport administratiu i operatiu a tot l'equip.
Responsabilitats:
* Gestionar i mantenir l'ambient general de l'oficina, assegurant que estigui net, ordenat i acollidor.
* Coordinar les tasques de manteniment i reparació de l'oficina, incloent el seguiment amb proveïdors externs si és necessari.
* Gestionar les comunicacions interns i externs, incloent trucades telefòniques, correus electrònics i correspondència.
* Administrar l'inventari i les compres de subministraments d'oficina, assegurant que hi hagi suficient estoc en tot moment.
* Contribuir en la planificació i coordinació d'esdeveniments de l'empresa, com reunions d'equip, celebracions i activitats de team building.
* Donar suport en la gestió de documents i arxius, assegurant que estiguin organitzats i accessibles per a l'equip.
* Proporcionar assistència administrativa general als membres de l'equip, segons sigui necessari.
Requisits:
* Estudiant universitari/a o recent graduat/da en administració d'empreses, recursos humans o un altre camp relacionat.
* Excel·lents habilitats d'organització i atenció al detall.
* Capacitat per treballar de manera independent i en equip.
* Forte habilitats de comunicació verbal i escrita en català i espanyol.
* Coneixements bàsics de programari d'oficina (per exemple, Microsoft Office).
* Actitud proactiva i disposició per aprendre.
* Experiència prèvia en rols administratius o d'atenció al client és una avantatge, però no és obligatòria.
Beneficis:
* Pràctiques remunerades.
* Experiència pràctica en un entorn dinàmic i creatiu.
* Oportunitats d'aprenentatge i desenvolupament professional.
* Flexibilitat horària, horari a convenir.
MAKING EXTRAORDINARY HAPPEN SINCE 1999
So this is the space where we define who we are…
The truth is, we have a hard time responding to this question, and we don’t really plan on it getting any easier. How can we define whom we are when we are constantly evolving? Day by day we strive to reinvent ourselves, and it is this passion that inspires us to keep producing great work. Because if you really have to sum it up, that’s just it: we are passionate creatives who love to do great work for great brands.