Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Auxiliar administratiu/iva centre educatiu a la comarca de l´anoia

Igualada
GENERALITAT DE CATALUNYA
Publicada el 8 mayo
Descripción

Resum (50 paraules)


Tasca principal

L'auxiliar administratiu de la Generalitat de Catalunya realitza tasques administratives en centres docents.


Funcions principals

* Gestió administrativa dels processos de preinscripció i matriculació d'alumnes.
* Gestió administrativa dels documents acadèmics.
* Tramitació dels assumptes del centre.


Tasques específiques

1. Arxivament i classificació de la documentació del centre.
2. Despatx de la correspondència.
3. Transcripció de documents.
4. Gestió informàtica de dades.
5. Atenció telefònica i personal sobre els assumptes de la secretaria administrativa del centre.
6. Recepció i comunicació d'avisos, encàrrecs interns i incidències del personal.
7. Manteniment de l'inventari.
8. Control de documents comptables simples.
9. Exposició i distribució de la documentació d'interès general.

S'espera que el titular aquestes funcions sigui creatiu i visca davant les novetats i el canvi constant. Amb això, incrementem la competitivitat i les oportunitats de creixement professional per als nostres empleats.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Igualada
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > auxiliar administratiu/iva centre educatiu a la comarca de l´anoia

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar