Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Consultor sector público (les)

Les
Capgemini
Publicada el 13 octubre
Descripción

DESCRIPCIÓ DE L’ENTITAT

Daleph és un grup d'empreses al servei de la societat, amb més de 30 anys de presència en el mercat, vocació internacional i clients i projectes en totes les Comunitats Autònomes. Compta amb un ampli i sòlid equip de professionals en plantilla, amb persones expertes que col·laboren de manera externa i disposa d'oficines a Barcelona, Madrid i Jerez. Ens trobem en la cerca d’una persona amb interès i experiència en l’àmbit del desenvolupament local, que vulgui sumar-se a un equip dinàmic i compromès. Busquem una persona amb capacitat analítica, esperit col·laboratiu i coneixement del territori, que vulgui participar activament en l’impuls i el desenvolupament de projectes destinats a fomentar el desenvolupament de polítiques de promoció econòmica i de suport al teixit empresarial, de dinamització del mercat de treball o l’impuls de diferents sectors econòmics com la indústria, el comerç, els mercats i el turisme.

DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL

Funcions:

- Recerca, tractament i anàlisi de dades socioeconòmiques del territori.
- Recerca i anàlisi d’informació documental.
- Disseny, preparació i dinamització d’accions de participació i dinàmiques de grup.
- Identificació de reptes i problemàtiques del teixit empresarial del territori.
- Disseny i elaboració de projectes de promoció econòmica generals o sectorials.
- Disseny de plans estratègics per a les àrees de promoció econòmica.
- Disseny i implementació d’estratègies territorials per al foment de l’activitat empresarial i el desenvolupament de projectes innovadors.
- Suport en la planificació i seguiment de projectes, gestionant terminis, recursos i lliurables.
- Coordinar reunions amb clients i equips interns, redactant actes i resums executius.
- Elaboració de presentacions, informes i documentació de seguiment.
- Redacció i elaboració de propostes de licitació per a l’administració pública: revisió de plecs tècnics i administratius, redacció de memòries tècniques, suport a la preparació de pressupostos, etc.

Competències :

- Proactivitat, motivació, actitud col·laborativa i treball en equip.
- Excel·lents competències de comunicació oral i capacitats de redacció.
- Precisió, atenció al detall i qualitat i disseny de documents lliurats.
- Creativitat i capacitat de proposar solucions innovadores.
- Orientació al client.
- Alta capacitat d'aprenentatge.
- Sentit de la responsabilitat i el compromís.
- Interès pels temes socials i la igualtat d'oportunitats.
- Carnet de conduir.

Centre de treball : Barcelona.

Tipus de contracte : Indefinit (amb 6 mesos de període de prova).

Salari : Salari base entre els 20.000 i els 24.000€ bruts anuals en funció de l’experiència de la persona candidata.

Jornada : 40 hores setmanals.

Horari : De dilluns a divendres de 8:00-9:00 a 17:30-18:30. Divendres amb horari intensiu.

Modalitat : Híbrida (presencial i teletreball).

Incorporació : Immediata.

REQUISITS DEL PERFIL :

- Idiomes : català i castellà nivell nadiu parlat i escrit (C1) i anglès (mínim B2).
- Estudis obligatoris : Grau universitari en geografia, econòmiques, ciències polítiques, sociologia o similars.
- Estudis addicionals : Es valorarà disposar d’estudis de postgrau en ordenació i planejament del territori, anàlisi i gestió de dades, gestió del turisme, dinamització del comerç, Sistemes d’Informació Geogràfica o similar.
- Experiència obligatòria : Experiència acreditada d'almenys 1 any treballant amb entitats públiques o privades, gestionant i/o participant en projectes vinculats a alguna de les funcions del lloc de treball aplicades al desenvolupament local.
- Experiència addicional : Es valorarà disposar d’experiència prèvia en elaboració de tasques de treball de camp i comptar amb publicacions acadèmiques i/o treballs finals de postgrau relacionats amb alguna de les matèries a treballar.
- Eines ofimàtiques : Office 365 o paquets de gestió ofimàtica integrada (Outlook, Teams, Excel, Word i PowerPoint), domini d’eines d’IA i gestió de bases de dades.

Què oferim?

- Creixement professional.
- Oportunitats d'aprenentatge constants.
- Participació en projectes que contribueixen al desenvolupament del territori.
- Formar part d'un equip multidisciplinari.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Customer suppor manager (les)
Les
Capgemini
Oferta cercana
Consultor/a proyectos transformación digital (les)
Les
Capgemini
Oferta cercana
Operador 24x7 (les)
Les
Capgemini
Ofertas cercanas
Empleo Capgemini
Empleo Capgemini en Les
Empleo Les
Empleo Provincia de Lleida
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Consultor Sector Público (Les)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar