Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Operari/a de lectura de comptadors d’aigua (san carlos de la rápita)

La Ràpita (08730)
C.G. D'Aigües De Catalunya
Publicada el 28 enero
Descripción

Aigües de Catalunya, necessita incorporar a l’equip de lectura de comptadors personal compromès, responsable i amb habilitats d’atenció al client.
- Planificació de la feina a realitzar durant la jornada per optimitzar l’eficiència en la lectura de comptadors. - Ús adequat i òptim del material de lectura proporcionat. - Atenció professionalitzada als clients durant les visites. - Presa de lectures i registre detallat d’observacions segons les instruccions de treball establertes. - Comunicació oportuna i precisa de qualsevol incidència detectada durant la jornada laboral als responsables.
- Experiència 1 anys. - Educació Secundària Obligatòria (ESO). - Experiència prèvia d’1 any en feines similars o de lampisteria. - Capacitat per treballar de manera autònoma i en equip. - Excel-lents habilitats de comunicació i atenció al client.
- català (parlat Superior, escrit Superior)
- Permisos de conduir: b+e
- Contracte laboral indefinit
- Jornada intensiva

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo La Ràpita (08730)
Empleo La Ràpita (08730)
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Operari/a de Lectura de Comptadors D’aigua (San Carlos de la Rápita)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2026 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar