Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Dinamitzador/a de lleure socioeducatiu

Badalona
La Salut Alta
De 20.000 € a 25.000 € al año
Publicada el 27 agosto
Descripción

País

España

Provincia

Badalona - Barcelona

Fecha límite Inscripción

03/09/2025

Categoría

Atención Directa

Información de la ONG

La Salut Alta

Valoración

(0 valoraciones)

info

% de respuesta: 55,93%

info


Objetivo


La figura de dinamitzador/a a la Fundació Salut Alta respondrà als diferents projectes de lleure que organitza l'entitat durant el curs:

* ApreniJoc és un projecte socioeducatiu de lleure en horari extraescolar amb 60 infants de 6 a 12 anys. Té lloc en un centre educatiu del barri. Els infants són derivats per les escoles de primària de la zona i assisteixen dos dies per setmana en grups de 30. L'objectiu del projecte és oferir un espai de lleure educatiu de qualitat als infants del barri per afavorir la seva socialització, el desenvolupament de la seva personalitat mitjançant les activitats grupals i dirigides, i per promoure l'ús del català i donar suport als infants en l'adquisició dels diferents aprenentatges. L'equip el formen tres persones: dues monitores de lleure i un integrador coordinador. Hi pot haver estudiants en pràctiques i voluntariat. El monitor/a és referent d'un grup de 20 infants.

* Casal d'estiu al barri és la proposta de lleure durant l'estiu que organitzem oberta als nens i nenes del barri, coordinat amb els centres educatius de l'entorn. Té una durada de 4 setmanes durant juny-juliol, amb activitats al barri i sortides fora de l'entorn habitual.

CONDICIONS LABORALS:

* Jornada de 25h/setmana.

* Contracte indefinit (incorporació immediata).

* Retribució segons conveni d'Acció social Grup III i possibilitat d'increment salarial segons perfil i experiència prèvia.

Perfil:

TITULACIÓ REQUERIDA:

Formació en l'àmbit de l'animació sociocultural: títol de monitor/a lleure, integració social, animació sociocultural, títol de director/a de lleure.

ALTRES REQUISITS:

Experiència prèvia en l'àmbit de l'atenció a la infància des del lleure educatiu.

Formació complementària i/o experiència en el camp de la infància vulnerabilitzada.

Informàtica nivell d'usuari.

Domini escrit i parlat del català i el castellà.

Certificat de Delictes de Naturalesa Sexual negatiu.

Coneixement de la missió de la Companyia de Jesús a nivell del sector social.

ES VALORARÀ:

Ser preferentment de Badalona.

Experiència en activitats de lleure educatiu, voluntariat en esplais o caus.

Formació en altres estudis dels àmbits social i educatiu.

Títol de monitor/a i/o de director/a de lleure.

Competencias:

Analizar y resolver problemas, Iniciativa y autonomía, Optimismo y entusiasmo, Capacidad para liderar iniciativas, Organización y planificación, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo

Nivel:

Empleado

Tipo de contrato:

Media jornada

Duración:

Indefinido

Salario:

Entre y € bruto/anual

Estudios mínimos:

Formación Profesional Grado Superior

Experiencia mínima:

Al menos 1 año

Fecha de inicio:

26/08/2025

Nº de vacantes:

1

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Badalona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Dinamitzador/a de lleure socioeducatiu

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar