Oferta de treball: Recepcionista/Auxiliar Administratiu
Estem buscant un/a Recepcionista/Auxiliar Administratiu per empresa líder en la prestació de serveis comptables, jurídics, lloguer d´immobles i centre de negocis.
Descripció del lloc:
Lloc: Vic.
Tipus de contracte: Temps complet.
Funcions principals:
Atendre i dirigir trucades telefòniques i correus electrònics.
Recepció i orientació de visitants.
Gestió de l´agenda i coordinació de cites.
Suport en tasques administratives, com arxivament de documents, preparació d´informes i manteniment de bases de dades actualitzades.
Col·laborar amb diferents departaments per garantir una comunicació fluïda.
Mantenir la recepció i les àrees comunes ordenades i organitzades.
Requisits:
Experiència prèvia en rols similars serà valorada.
Domini avançat de Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Excel·lents habilitats de comunicació verbal i escrita.
Capacitat per treballar de manera organitzada i sota pressió.
Orientació al detall i habilitats per a la resolució de problemes.
Actitud proactiva i capacitat per treballar en equip. Oferta de treball a la comarca Osona
-
Domini paquet office
Disponibilitat incorporació immediata
-