Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Administratiu aprovisionaments (h/d)

Girona (17001)
Indefinido
Axxon Selecting
23.000 € al año
Publicada el 10 diciembre
Descripción

Axxon selecciona un/a: Administratiu d'Aprovisionament (H/D) per incorporar-se a una organització del sector social que impulsa projectes orientats a la millora del benestar i la qualitat de vida de les persones.

La persona seleccionada s’incorporarà a l’equip d’aprovisionament, donant suport en la gestió i el seguiment de comandes a proveïdors, control d’estocs i actualització de dades en el sistema. Contribuirà directament a garantir la disponibilitat òptima de materials i productes, assegurant l’eficiència i la continuïtat dels processos de subministrament.


Funcions principals:

* Gestionar i fer el seguiment de les compres per als diferents serveis de l’empresa.
* Coordinar-se amb proveïdors per assegurar terminis de lliurament, qualitat i condicions acordades.
* Gestionar la recepció, organització i priorització de les comandes segons les necessitats internes.
* Tramitar la devolució de productes o serveis defectuosos i fer-ne el seguiment fins a la seva resolució.
* Actualitzar i mantenir la base de dades de productes, preus i proveïdors al sistema informàtic.
* Controlar l’estoc i donar suport en la planificació de necessitats de compra per garantir la disponibilitat de materials.
* Donar suport administratiu general al departament, preparant documentació i informes relacionats amb compres i aprovisionament.


S’ofereix:

* Incorporació estable en una organització de referència en l’àmbit social.
* Retribució inicial d’entre 22.000 ¤ i 24.000¤ bruts anuals, valorable segons el perfil i l’experiència aportada.
* Horari de dilluns a dijous de 7 a 16:45 i divendres intensiu de 8 a 15h.
* Entorn de treball col·laboratiu, amb un equip tècnic consolidat i vocació d’innovació.

Axxon es una empresa de trabajo temporal y selección de personal que trabaja para conectar a los candidatos/as y empresas que verdaderamente encajan. Generamos conexiones que terminan en relaciones laborales valiosas para que tanto tú como la empresa sigáis creciendo. ¿Encajas con la descripción? No lo pienses más y pasa a formar parte de la comunidad de Axxon Jobbers.


Formació i coneixements:

* Formació en Grau Mig Administratiu o similar.
* Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.


Experiència i competències:

* Experiència prèvia en tasques d’aprovisionament, compres o gestió de proveïdors.
* Bon nivell d’ofimàtica, especialment Excel, per al seguiment de comandes i control d’estocs.
* Excel·lents habilitats per al treball col·laboratiu i coordinació amb altres departaments.
* Coneixement de processos logístics o de subministrament.
* Experiència en la gestió administrativa i documentació de compres.
* Capacitat per prioritzar tasques i gestionar incidències de manera eficient.
#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Venedor botiga esportiva (h/d)
Girona (17001)
Indefinido
Axxon Selecting
Oferta cercana
Direcció àrea d'estudis - obra civil (h/d)
Girona (17001)
Indefinido
Axxon Selecting
50.000 € al año
Oferta cercana
R&d laboratory technician – develop projects & support
Girona (17001)
Indefinido
Axxon Selecting
Ofertas cercanas
Empleo Axxon Selecting
Empleo Axxon Selecting en Girona (17001)
Empleo Girona (17001)
Empleo Girona (17001)
Empleo Provincia de Girona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > ADMINISTRATIU APROVISIONAMENTS (H/D)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar