Venedor/a cÒRSEGA 2. 24HFIJO tardes
1. Realitzo la descàrrega dels camions que arriben al punt de venda amb la finalitat d'aprovisionar el magatzem i les cambres, així com els espais de la botiga, assegurant la disponibilitat de producte a la botiga per a assegurar la correspondència entre tots dos.
2. Col·loco, avanço i reposo els productes de tots els universos, incloent els productes de quarta gamma, en els espais corresponents de la botiga, d'acord amb la tipologia de producte, la planogramació i les ubicacions disponibles, gestionant el check list dels preus, orígens i promocions amb la finalitat d'assegurar una correcta presentació, concorde a la imatge que Grup Ametller desitja transmetre i facilitant que els productes estiguin a disposició dels clients.
3. Comprovo i registro les temperatures de les neveres, les cambres i congeladors i realitzar el registre Aqualife (reg amb aigua clorada de verdures) amb la finalitat d'assegurar que els productes a la botiga s'emmagatzemen en condicions òptimes per a la seva conservació.
4. Realitzo la neteja de la máquinaria que hi ha a les Botigues (màquina de suc, cameres, etc) i les zones comuns com carros, illes, estanteries, i magatzem entre d'altres incloent la zona del Pàrquing interior i exterior amb la finalitat de mantenir els protocols d'ordre i neteja establerts. Així com paletitzo les caixes buides de la reposició dels productes a fi de gestionar correctament els cartons buits
5. Executo les accions comercials necessàries, seguint les directrius del líder, Responsable d'Univers i Responsable de la botiga, segons l'estratègia de venda: col·locació d’ofertes i promocions en les línies de caixa, registre de preus actualitzats, venda creuada, realització de targetes client, seguiment de la satisfacció al client en caixa, etc., amb la finalitat de garantir la consecució dels objectius establerts.
6. Executo les meves funcions respectant la correcta imatge de la botiga en totes les seves variables (presentació i exposició de producte, preus, promocions, cartellera, visual, ordre i neteja...) amb la finalitat d’assegurar que aquesta segueix la línia i les directrius del Grup AO.
7. Realitzo el correcte cobrament de productes a caixa amb la finalitat d'assegurar que el procés es realitza de manera eficient (obertura, tancament, etc.), amb exactitud i sense errors, transmetent alhora, proximitat als clients, per tal de contribuir al correcte flux econòmic de la botiga.
8. Ofereixo una atenció al client excel·lent i de qualitat a través de l’assessorament i resolució de dubtes dels clients, el suggeriment de productes segons necessitats del client, etc., tot seguint els estàndards d’atenció al client AO, per tal de facilitar la satisfacció i fidelització.
9. Aplico i respecto els estàndards establerts en quant a qualitat, producte, seguretat, sostenibilitat i manteniment de l’establiment (temperatures, caducitats, processos PRL, etc.), per tal de garantir el correcte funcionament del punt de venda.
10. Assumeixo i duc a terme les missions que es considerin necessàries de l’àrea, per tal de garantir el correcte funcionament, alhora que participo de les accions de formació i millora necessàries per professionalitzar la meva tasca i la del Grup.
Vols formar part del nostre equip?
📌 Venedor/a cÒRSEGA 2. 24HFIJO tardes
🏢 Casa Ametller
📍 España