Empresa de trabajo temporal orientada a la satisfacción del cliente interno, el trabajador que presa sus servicios y el cliente externo, la empresa que contrata
Funciones
- 2 persones a càrrec.
- càrrega i descàrrega de camions.
- recepció de material.
- etiquetatge i ubicació al magatzem.
- preparació de comandes.
- realització i comprovació d'inventaris.
- proveir de matèries primeres a producció.
- implantació de millores de processos.
- coordinació amb responsable i cap de magatzem.
- delegació i distribució de tasques a l'equip.
Requisitos
? Formació: Batxiller, FP I / FP II en Logística o similar.
? Experiència: almenys de 2 anys (2 d'operari i 1 d'encarregat) d'experiència en gestió de magatzems i gestió de
petits equips. Experiència en l'ús de carretó elevador (frontal i retràctil). Experiència en l’ús de la PDA.
? Carnet de carretiller vigent.
? Castellà i/o català.
? Vehicle propi.
? Habilitats ofimàtiques i coneixement d'ERP i SGA.
? Competències: persona organitzada i resolutiva, amb capacitat de lideratge, treball en equip i planificació.
Se ofrece
? Contracte indefinit.
? Jornada completa (40h/s).
? Horari alterns M/T: de 6h a 15h i de 12h a 21h (alterns cada 15 dies, amb descans per dinar).
? Creixement intern.
? Formació especialitzada.
? Bon ambient de treball.
Rang Salarial 21k - 24K