Caldereria Rovira selecciona un/a administratiu/va en Prevenció de Riscos Laborals (PRL):
Funcions principals:
Gestió i control de la Coordinació d'Activitats Empresarials (CAE).
Seguiment i control dels EPIs, formacions, revisions mèdiques, etc. dels treballadors/es.
Vetllar pel compliment de la gestió documental en PRL.
Comunicació i gestió de relacions amb la mútua d'accidents de treball.
Control de baixes i altes mèdiques (IT, AT).
Gestió documental de les noves incorporacions.
Seguiment del registre de jornada dels treballadors.
Gestió dels processos de selecció que es generin dins l'empresa.
Control d'absències, vacances, dies personals, baixes, absentisme, permisos i altres variables segons conveni.
Realització d'altres tasques administratives que pugui assignar el/la responsable directe/a.
Requisits mínims:
Formació preferent en CFGM o CFGS en Administració i/o Prevenció de Riscos Laborals.
Experiència prèvia en tasques de Coordinació d'Activitats Empresarials (CAE).
Experiència en un lloc de treball similar.
Es valorarà el domini d'Excel.
Català parlat i escrit correctament (imprescindible).
S'ofereix:
Contracte de substitució de llarga durada.
Horari: de dilluns a divendres, de 8:00 h a 16:00 h.
Telèfon mòbil d'empresa.
Flexibilitat horària.