Job Description:
Ametller Origen, una empresa en expansió del sector alimentari, gestiona de forma integral el procés de producció i comercialització dels seus productes. Cultivem, elaboram i seleccionem els nostres productes per garantir sabor i qualitat des de l'origen. El nostre propòsit és promoure un estil de vida més saludable i sostenible, facilitant l’accés a una alimentació més nutritiva, plaent i neta, amb un ferm compromís amb la societat i el medi ambient.
Vols formar part del nostre equip i unir-te a la revolució saludable?
En dependència directa del director de compres, el tècnic/a gestionarà l'aprovisionament de producte fresc, tenint en compte la rotació del producte a botiga i magatzem, amb l'objectiu d'oferir el màxim servei a botiga amb el mínim estoc possible.
Que faràs?
* Revisar el pronòstic de venda d'articles ordinaris i promocionals per garantir que la proposta de comanda està alineada amb la previsió de sortides de magatzem.
* Revisar els paràmetres d'aprovisionament i configuracions del sistema per cada article, assegurant un subministrament suficient i evitant riscos de merma i venda.
* Realitzar comandes a proveïdors per garantir la disponibilitat d'estoc al magatzem.
* Recollir les necessitats de les botigues i traslladar-les a magatzem per garantir-ne la preparació.
* Actualitzar i plasmar al sistema la configuració de les dades de producte i proveïdor per assegurar la qualitat i fiabilitat de la informació.
* Revisar i analitzar les compres mínimes de producte per detectar desviacions i proposar modificacions per evitar riscos de merma.
* Realitzar seguiment diari dels indicadors (KPIs) d'aprovisionament per garantir el correcte funcionament i detectar possibles millores.
* Revisar i analitzar l'stock de producte per minimitzar el sobrestock i maximitzar l'eficiència.
* Verificar l'stock en magatzem per contrastar-lo amb les necessitats d'aprovisionament de les botigues i assegurar la coherència amb la realitat.
Què esperem de tu?
* Coneixements informàtics de SAP.
* Són valorables coneixements en aprovisionament.
* Coneixements informàtics amb Excel.
* Experiència en aprovisionament.
* Coneixement i experiència amb producte fresc.
* Experiència en el sector retail.
Què t’oferim?
* Incorporar-te a una empresa líder del sector, amb un model de negoci únic i diferenciat, en ple procés de creixement i expansió.
* Formar part d'un equip jove, dinàmic i innovador en un ambient de treball estimulant i amb autonomia responsable.
* Retribució segons l'experiència i el valor aportat.
* Contracte indefinit.
* Incorporació immediata.
* Lloc de treball: Olèrdola o Barcelona / Teletreball.
#J-18808-Ljbffr