IMAN Girona selecciona una persona per a la posició d’Administratiu/va - Recepcionista, amb perfil polivalent i orientat/da a l’atenció al client, per incorporar-se a una empresa nacional consolidada i en plena expansió. Oferim un ambient laboral positiu i una cultura empresarial dinàmica, on podràs desenvolupar-te i créixer professionalment.
Funcions principals:
- T'encarregaràs de totes les funcions integrades com a recepcionista.
- Atendràs telefònica i presencialment els clients i mantindràs la comunicació amb altres oficines del grup corporatiu.
- Organitzaras els viatges, reunions, agenda i esdeveniments programats.
- Redactaras i faras la difusió de les comunicacions internes i externes.
- Gestionaràs la correspondència i la paqueteria diaria.
REQUISITOS MÍNIMOS
Requisits indispensables:
- Estudis relacionats amb secretariat, assistència a direcció, gestió i administració d'empreses o similar.
- Habilitats comunicatives, tant verbals com escrites, d'organització i atenció al detall.
- Domini alt d'eines informàtiques, paquet Office, CRM, ERP, etc.
- Persona polivalent, proactiva, responsable amb simpatia i diplomàcia.
- Persona discreta, metòdica i altament organitzada
S'ofereix:
- Jornada de 30 h setmanals de dilluns a divendres de 9 h a 15 h.
- Posició estable amb projecció dins de la companyia.
- Entorn de treball colaboratiu, innovador i orientat a l'excelència.
Si reuneixes els requisits i estàs disposat/da a impulsar la teva carrera professional, inscriu-te a l'oferta!