Parlem és l'operadora de telecomunicacions nascuda a Catalunya que ofereix serveis integrals de mòbil, Internet, fix i televisió, amb la missió de donar servei als seus clients a qualsevol racó del món, tant a Particulars com a Empreses.
Actualment estem buscant un / a Tècnic / a de qualitat de call center per incorporar-se al departament d'operacions.
Quines seran les teves responsabilitats?
1. Control de l'Atenció al client: Supervisar les trucades del servei d'atenció al client per garantir la qualitat del servei, detectar àrees de millora i assegurar que es respectin els protocols d'atenció al client.
2. Control de qualitat de processos: Implementar i revisar sistemes de control per assegurar que els serveis proporcionats pel call center compleixen els estàndards establerts.
3. Suport en tasques administratives: Donar suport administratiu al departament de SAC i operacions, gestionant documentació, seguiment d'incidències i arxiu de dades.
Què esperem de tu?
* Grau superior en administració o similar.
* Experiència prèvia en tasques similars o en control de qualitat i processos.
* Habilitats per analitzar dades de campanyes i prendre decisions basades en aquestes dades.
* Proactivitat, capacitat de prendre decisions i d'optimitzar processos.
* Orientació a resultats i capacitat per treballar en entorns dinàmics i ràpids.
* Ambient de treball jove i dinàmic.
* Flexibilitat horària d'entrada i sortida.
* Modalitat de teletreball en model híbrid.
* Targeta de retribució flexible (cobee).
* Jornada intensiva a l'estiu.
* Celebració del teu aniversari.
* Bonus semestral segons assoliment d'objectius.
#J-18808-Ljbffr