Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Auxiliar de cuina (lérida)

Lérida
Sumar
Publicada el 17 octubre
Descripción

Funcions principalsCerquem professional de cuina per a treballar a la Residència de Gent Gran de Sant quirze de Besora.La persona seleccionada s'ocuparà de donar suport a l'elaboració dels plats i menús, el control de l'estoc, el manteniment, la neteja i organització de la cuina, així com de donar suport en la distribució dels àpats als usuari, entre altres tasques.Què oferim?
Jornada: ComplertaHorari: Setmana curta i setmana llargaContracte: Substitució baixa mèdica de llarga duradaSalari: Segons ConveniRequisits:Formació: Valorable FP en Cuina i Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació de Hoteleria i TurismeExperiència:Valorable aportar experiència en lloc de treball similar o cuina per col.lectivitats.Perfil competencial: Es cerca professional orientat/da en millorar la qualitat de vida i el benestar de les persones.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Lérida
Empleo Provincia de Lleida
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Auxiliar De Cuina (Lérida)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar