Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Comunicació i màrqueting editorial

Vilanova i la Geltrú
El Cep i la Nansa edicions
De 25.000 € a 35.000 € al año
Publicada el 4 octubre
Descripción

Responsable de comunicació i màrqueting a l'empresa CEP I NANSA SL, pels segells El Cep i la Nansa edicions i Carambuco ediciones, segells editorials de literatura infantil i juvenil.

Responsabilitats:

· Estratègia de comunicació: desenvolupar una estratègia de comunicació integral que abasti els mercats de parla catalana i espanyola, així com altres mercats internacionals. Això inclou la creació de continguts promocionals, l'ús de mitjans de comunicació tradicionals i digitals, i la gestió de xarxes socials. Responsable de Pla Anual de Comunicació i Pla de Màrqueting Digital.

· Desenvolupament de marca: treballar en la construcció i consolidació de la marca editorial a nivell global, assegurant la coherència en els missatges i la imatge de la marca.

· Publicacions i continguts: supervisar la creació de continguts de qualitat per a publicacions, web, newsletters, blogs i xarxes socials. Assegurar que els llibres i els autors de l'editorial es promocionin de manera efectiva mitjançant textos, imatges i vídeos creatius incloent noves tendències tecnològiques i canals digitals.

· Relació i gestió dels canals: establir i mantenir relacions amb tota la cadena de distribució del llibre: majoristes, distribuïdors, majoristes, comercialitzadors, exportadors, agències. Coordinar comunicació constants de novetats, accions comercials, efemèrides per catàlegs de fons...

· Relació amb mitjans: establir i mantenir relacions amb mitjans de comunicació, blogs literaris i prescriptors. Coordinar entrevistes, ressenyes i aparicions en mitjans per promocionar els llibres i l'autoria de l'editorial.

· Organització d'esdeveniments: planificar i coordinar esdeveniments de presentació de llibres, lectures, signatures i altres actes promocionals, tant a nivell nacional com internacional.

Qualificacions i Requisits:

· Titulació en Comunicació, Màrqueting o camp relacionat. Màster en Edició o Literatura seria una avantatge. Sensibilitat al contingut literari en general.

· Passió per la literatura infantil i juvenil i interès en la promoció de la cultura i la literatura catalana i espanyola.

· Experiència prèvia en el camp editorial, preferiblement en literatura infantil i juvenil, i coneixement dels mercats de parla catalana i espanyola.

· Habilitats de comunicació excel·lents en català, castellà i anglès. Coneixement d'altres idiomes seria un avantatge.

· Coneixement de les tendències actuals en màrqueting i comunicació digital.

· Habilitats organitzatives i de gestió del temps per poder gestionar múltiples projectes simultàniament.

· Capacitat de gestionar equips.

· Creativitat i pensament innovador per desenvolupar campanyes atractives i efectives.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Vilanova i la Geltrú
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Comunicació i màrqueting editorial

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar