Entitat del sector social dedicada a l'educació integral d'infants, joves i famílies en risc d'exclusió social.
Missió general del lloc
Participar de les tasques d’administració, control i ordenació de la comptabilitat i funcionament de l’activitat del Centre Sant Jaume.
* Introducció de factures, nòmines, moviments bancaris, subvencions i altres ingressos al sistema comptable.
* Vetllar per la correcta imputació d’ingressos i despeses als centres de cost
* Donar d’alta actius i calcular les amortitzacions.
* Revisió dels saldos de cada proveïdor i solucionar les possibles incidències (reclamació de factures i/o abonaments pendents).
* Tancament mensual de la caixa.
2) Facturació i altres documents físics:
* Descarrega des del propi email i altres plataformes on-line, de totes les factures per la seva endreça de manera digital i la posterior introducció al sistema comptable.
* Gestió de pagaments (remesa mensual i realització de pagaments a proveïdors quan sigui necessari).
* Revisió del llibre diari del sistema comptable i verificar que per a cada moviment es compta amb un document físic que justifiqui aquell apunt comptable. En cas que en faltin, reclamar a proveïdors i/o altres creditors la factura o rebut.
3) Altres tasques relacionades amb la gestió i administració del Centre:
* Preparar la documentació econòmica davant necessitats d’anàlisi o presentació de l’entitat: Direcció, Patronat, Sol·licituds o Justificacions de les Subvencions, Auditoria.
* Ajudar a confeccionar previsions de tresoreria planificant ingressos i despeses.
* Realitzar el seguiment de les subvencions pendents de cobrament.
* Mantenir actualitzada la base de dades dels donants de l’entitat i encarregar-se, mensualment, de la remesa de cobraments.
* Presentació davant de l’Agència Tributària de diferents models com l’IRPF, 347, Impost de Societats...)
* Garantir l’abastiment dels recursos necessaris pel funcionament de l’activitat de l’entitat
* Registrar els recursos i documentació necessària per al correcte funcionament de l’activitat
* Realitzar el seguiment dels diferents proveïdors que garanteixen el manteniment de l’activitat
* Aquelles tasques administratives i comptables requerides per la direcció i Patronat que garanteixin el bon funcionament de l’entitat
Habilitats personals:
* Compromís i motivació amb l’encàrrec, bona predisposició, iniciativa, assertivitat, empatia, autonomia professional i efectivitat i eficiència professional.
* Capacitat per organitzar i classificar la documentació econòmica de l’entitat.
* Capacitat per sistematitzar la comptabilitat de l’entitat.
* Capacitat de treball en equip
Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració i Finances o Superior
* Imprescindible formació i experiència en el camp de la comptabilitat i l’administració.
* Coneixements en entorns de programes de comptabilitat (SBSS, A3, Sage) Microsoft Office (sobretot Excel), base de dades
* Nivell de coneixemet d’idiomes alt: català, castellà.
* Enviar per correu electrònic a info@fundaciocarlesblanch.org la següent documentació indicant a l’assumpte el Codi de la Oferta i les inicials del Nom i Cognom del candidat/a (pex: Pere Solà Font -> “Candidatura 202510_PSF”)
* Carta motivacional per l’autocandidatura del lloc de treball escrita a mà
* CV actualitzat
* Documentació que acrediti la formació vinculada al lloc de treball i la vinculació col·legiació professional pertinent
Enllaç oferta: https://www.fundaciocarlesblanch.org/qui-som/treballa-amb-nosaltres
El Prat de Llobregat, Catalonia, Spain 1 month ago
El Prat de Llobregat, Catalonia, Spain 3 days ago
#J-18808-Ljbffr