Funcions de manipulació bàsiques - Envasar al buit, desossar, encaixar, etiquetar, netejar instal-lacions i maquinària
- Experiència 1 mesos. No es requereix experiència prèvia, però sí molta capacitat per adaptar-se a un lloc de treball ja existent.
- Competències / coneixements: - Secundària obligatòria-ESO o equivalent - Carnet de manipulació d'aliments - Es cerca una persona educada i neta, polida i amb inquietud per la neteja dels espais i maquinària; sense necessitat d'experiència prèvia però amb molta capacitat per adaptar-se a un lloc de treball ja existent - Capacitat d'organització i per a realitzar la mateixa tasca durant vàries hores - Tasca amb lleugera exigència física (moure caixes, carros, bosses de menjar...)
- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial (25 hores - jornada setmanal)
- Altres dades d'interès: Durada del contracte: indefinit (amb període de prova d'un mes) Sou orientatiu: 17.000 € bruts anuals