Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.
Quina és la nostra essència?
* Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
* Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
* Som un Club format per més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
* Treballem per garantir la igualtat d’oportunitats, lliures de prejudicis i la no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat, i fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.
Què busquem?
Barça Licensing & Merchandising necessita incorporar una persona a la posició temporal de Brand Manager de l’equip de Marketing, amb l’objectiu de desenvolupar, implementar i gestionar estratègies de marca que assegurin el posicionament, reconeixement i creixement sostenible de la marca en el mercat a través del producte, alineades amb els objectius comercials i la identitat corporativa.
Funcions principals:
* Desenvolupament de Marca
* Definir i mantenir la identitat de la marca (to, veu, valors, narrativa).
* Supervisar la coherència visual i verbal de la marca en tots els punts de contacte.
* Estratègia i Planificació
* Dissenyar i implementar plans de màrqueting integrats centrats en la marca.
* Realitzar anàlisi de mercat, competència i tendències per a ajustar l'estratègia.
* Gestió de Campanyes
* Coordinar campanyes de comunicació i publicitat (on i offline).
* Col·laborar amb agències creatives, de mitjans i producció.
* Recerca i Anàlisi
* Monitorar indicadors clau de marca: notorietat, percepció, engagement, etc.
* Executar i analitzar estudis de mercat i enquestes de satisfacció.
* Gestió de Producte
* Participar en el desenvolupament i llançament de nous productes.
* Alinear el branding amb els objectius de vendes i desenvolupament de producte.
* Comunicació i PR
* Supervisar la presència de la marca en mitjans, xarxes socials i esdeveniments.
* Ser ambaixador de la marca tant interna com externament.
* Gestió de Pressupost
* Administrar pressupostos assignats a l'àrea de branding i justificar la inversió.
Formació:
* Llicenciatura en Màrqueting, Comunicació, Administració o carreres afins. Postgrau desitjable.
Experiència prèvia:
* Experiència mínima: 2-3 anys en posicions similars
Eines i habilitats:
* Coneixement d'eines d'anàlisis de mercat, CRM i plataformes digitals.
* Pensament estratègic i creatiu.
* Lideratge i gestió d'equips.
* Capacitat analítica.
* Excel·lents habilitats de comunicació oral i escrita.
* Català, Castellà i Anglès.