Assessoria situada a Barcelona busca un/a administratiu/va-tècnic/a
per incorporar-se al departament laboral. La persona seleccionada donarà suport integral en la gestió administrativa i laboral, treballant de manera coordinada amb la resta de l’equip.
Funcions:
Gestió administrativa integral del departamento laboral.- Confecció y tramitació de contrates.- Gestió de nómines y seguritat social (SILTRA).- Altes, baixes i variacions a la TGSS.- Tramitació de partes de IT/AT al sistema RED i Delta.- Comunicacions amb Organismes Oficials: SEPE, TGSS, INSS, Mutes, etc.- Assesorament básic a clients sobre normativa laboral vigent.
Tipus de relació professional: Contracte
Tipologia de contracte: Indefinit
Núm. Hores setmanals: 38h
Horari: Dillus a dijous: 9h-14h i 15h-18h. Divendres: 9h-15h.
Retribució brut anual: 18.000€
Perfil desitjat
Formació i/o experiència prèvia en gestió laboral.
Coneixements de nòmines, Seguretat Social i normativa laboral.
Capacitat organitzativa i atenció al detall.
Habilitat per a la comunicació amb clients i organismes oficials.
Domini d’eines informàtiques de gestió laboral.
Què oferim
Incorporació fiable en una empresa consolidada del sector d’assessoria.
Bon ambient de treball i equip col·laboratiu.
Desenvolupament professional en l’àmbit laboral.
Categoria professional: Auxiliars
Formació reglada requerida: d. CFG Mig - d. CFG Mig
Formació complementària: Formació en Relacions Laborals, Dret, RRHH o similar.
Temps d'experiència: 1-3
Coneixements informàtics: OFFICE, SAGE DESPACHOS o similar.
Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Empatia, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació, Pensament Analític, Preocupació per l'ordre i la qualitat
Idiomes: Català - Avançat, Castellà - Avançat