A Addyou, estem ajudant una empresa catalana amb més de 40 anys de trajectòria a trobar el seu pròxim talent en administració. Empresa del sector industrial, on es combina la innovació, la tecnologia avançada i un equip humà increïble .
Ubicació: 22@, Barcelona
Horari: Jornada intensiva (DLL-DV de 8h a 14h) - 30h/setmanals
Contracte indefinit
Què faràs en el teu dia a dia?
La teva missió serà garantir el correcte funcionament de les operacions diàries, facilitant la gestió eficient dels recursos, l’organització de documents i la comunicació interna i externa. Donaràs suport al/la responsable d’administració.
Atendre trucades i rebre visites, essent el primer punt de contacte de l’empresa.
Organitzar i arxivar documentació perquè tot estigui sempre en ordre.
Coordinar comandes de clients, assegurant que tot flueixi sense problemes.
Preparar documentació per a exportacions, transports i duanes.
Supervisar i controlar el programa de fitxatges de l’equip.
Realitzar tasques comptables, com assentaments i conciliacions bancàries.
Contacte amb la gestoria per a temes comptables i enviament de documentació.
Suport al departament comercial en tasques administratives (preparació d’ofertes, etc.).
Què busquem en tu?
2 anys d’experiència en un lloc similar.
Nivell d’anglès B2 (cal que siguis capaç d’atendre trucades i proporcionar la informació que et sol·licitin). - Es realitzarà una prova oral durant l'entrevista
Català i castellà bilingües.
Bon domini d’eines ofimàtiques.
Coneixements de comptabilitat – imprescindible haver realitzat assentaments comptables.
Residència a Barcelona o rodalies.
Què oferim?
Salari: 15.750 € - 18.750 € (per jornada de 30 hores setmanals)
Horari fix de matins (les tardes són teves! )
Contracte indefinit i estabilitat laboral.
Bon ambient de treball i un equip humà que valora les persones.
Si busques una feina estable, dinàmica i on el teu paper marqui la diferència... volem conèixer-te!