BSM és una empresa de l'Ajuntament de Barcelona que té el propòsit de millorar la qualitat de vida de les persones, generant experiències positives per construir una Barcelona saludable i líder.
BSM es compon d´un nombrós i variat conjunt d´unitats de negoci, en àmbits relacionats amb l´oci, la cultura, la cura de l´espai públic i ofereix solucions de mobilitat urbana i sostenible per donar resposta a les necessitats de la ciutadania i les noves formes de moure's.
Tot el que fem està emmarcat dins de la cultura BSM, que ens defineix i és present en tot allò que fem. Aquesta cultura està basada en els següents valors: Excel·lència, Compromís, Proactivitat, Integritat i Cooperació.
Actualment estem buscant un/a
Tècnic/a Generalista (Selecció) amb Contracte Formatiu per a la Obtenció de la Pràctica Professional
per a la Direcció de Persones, per a treballar a les nostres oficines centrals situades a carrer de Calàbria, 66.
En dependència del Cap d'àrea d'atracció, identificació i selecció de talent, tindrà la missió d'assegurar l'atracció identificació i selecció del millor talent per a BSM, aplicant metodologies modernes d'atracció, reclutament i avaluació, garantint una experiència positiva, de qualitat i alineada amb els valors corporatius, tant a les persones candidates com als managers dels diferents negocis de l'empresa i dels serveis corporatius (client intern).
Funcions genèriques
* Col·laborar amb els tècnics especialistes i experts del seu àmbit en la realització de les seves funcions.
* Participar en projectes transversals de la corporació amb el seu àmbit de coneixement.
* Garantir la qualitat dels programes i projectes endegats segons els criteris definits.
* Realitzar propostes en relació als processos i procediments en què participa per incorporar millores amb la finalitat de promoure la consecució dels objectius de l'empresa.
* Col·laborar en l'elaboració d'informes, propostes i altra documentació relativa a les matèries del seu àmbit de coneixement.
* Vetllar per la protecció de dades de caràcter personal i actuar d'acord a criteris d'ètica i transparència.
* Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
* Vetllar per la sostenibilitat ambiental, ètica i social en el lloc de treball d'acord amb els compromisos adquirits, polítiques internes i procediments de treball; així com la normativa vigent en matèria ESG.
* Vetllar pel correcte funcionament i seguiment de les mesures preventives, detectives o mitigadores dels riscos que apliquin en el lloc de treball; així com la informació en cas de detecció de desviació en el seu compliment, d'acord amb el model integral de gestió del risc de la companyia.
* I, en general, totes aquelles funcions de caràcter similar que li siguin atribuïdes.
Funcions específiques
* Publicació d'ofertes de treball temporal en portals d'ocupació i canals interns.
* Cribratge curricular segons els criteris establerts per l'equip o l'àrea sol·licitant.
* Contacte amb les universitats, escoles i centres formatius per gestionar convenis de pràctiques.
* Seguiment administratiu dels convenis: revisió de documentació, gestió del calendari, gestió del conveni de pràctiques, gestió de la petició del material informàtic (TICS).
* Actualització del Sharepoint compartit amb la Direcció de Persones de seguiment d'estudiants en pràctiques.
* Entrevistes telefòniques de primer filtre amb candidats de pràctiques, seguint un guió establert.
* Participació en entrevistes telefòniques i presencials com a suport en perfils operatius.
* Seguiment de l'estat dels processos de selecció mitjançant l'eina de gestió de candidatures (Success Factors).
* Enviament de proves tècniques, psicomètriques o de competències quan sigui necessari.
* Gestió de feedback i tancament dels processos d'estudiants en pràctiques.
* Suport en la logística de dinàmiques grupals (preparació de materials, proves tècniques)
* Participació en reunions de seguiment de vacants.
Requisits
* Titulació oficial de CFGS obtinguda en els 3 últims anys ( o 5 en el cas de persones amb discapacitat).
* Domini de català (C1) i anglès (mínim B1).
* Competències digitals de Microsoft 365 (Word, Excel, OneDrive, Outlook, Teams, Copilot).
* La persona candidata no pot haver realitzat més de 3 mesos de pràctiques extracurriculars o no haver estat contractada laboralment en la mateixa activitat a Barcelona de Serveis Municipals.
* A més, la persona candidata no pot haver estat contractada amb la modalitat de contracte en pràctiques per aquesta titulació o per un altre empresa amb anterioritat.
Aspectes a valorar
* Coneixement bàsic d'eines com ATS, LinkedIn Recruiter, portals d'ocupació.
* Familiaritat amb conceptes com entrevistes per competències, onboarding.
* Capacitat per redactar ofertes i comunicacions.
Valors
* Excel·lència
* Compromís
* Integritat
* Cooperació
* Proactivitat
Competències
* Capacitat de comunicació
* Autoconsciència i gestió emocional
* Capacitat d'adaptació
* Pensament crític i analític
A BSM vetllem en tot moment per la igualtat d'oportunitats, sense tenir en compte raons de gènere, edat, ètnia o religió, orientació sexual o qualsevol altra condició física, personal o social. D'aquesta manera, quan incorporem talent a l'organització, només valorem els mèrits i la capacitat professional de cadascuna de les persones candidates.
T'agradaria formar part del nostre equip i continuar fent de Barcelona una ciutat millor?
Envia'ns la teva candidatura