Places: 2 Adscripció: Biblioteca (Campus del Mar/Campus del Poblenou) Règim jurídic: Personal Tècnic, de Gestió i d’Administració i Serveis Funcionari Subgrup i nívell: A2-20.2 Incorporació: immediata Durada prevista: 4 mesos (prorrogable). Dedicació a temps complet, en horari de TARDA: de 14h a 20h amb flexibilitat de 13.30h a 14h i de 20 h a 22h. Retribució anual bruta: 33.172€ (brut mensual: 2.412€) REQUISITS IMPRESCINDIBLES: 1) Tenir la titulació de grau/llicenciatura en Informació i Documentació o bé una altra titulació de grau/llicenciatura juntament amb la diplomatura en Biblioteconomia i Documentació. 2) Certificat de coneixements de llengua catalana de nívell C1 (MCER,
Marc Comú Europeu de Referència per a les llengües del Consell d’Europa).
- Resoldre les consultes d’informació especialitzada bibliogràfica de la comunitat universitària via presencial, virtual o telefònica així com donar suport al servei de préstec. -Elaborar i impartir sessions de formació, generals i especialitzades temàticament, sobre els serveis i els recursos d’informació als usuaris de la Biblioteca, així com també formar els estudiants en pràctiques i els professionals d’empreses externes de serveis. -Elaborar guies de desenvolupament per àmbits temàtics i avaluar, seleccionar i proposar l’adquisició de recursos d’informació. Identificar, descriure, indexar i classificar el contingut dels recursos d’informació que s’adquireixen, així com també portar a terme les tasques de revisió, manteniment i millora del catàleg. -Actuar d’enllaç entre els responsables de procediment i els membres del seu propi equip, així com participar en les reunions de coordinació corresponents per establir i assegurar els procediments,
informar de les novetats i recollir i proposar suggeriments de millora. -Elaborar, actualitzar i mantenir pàgines de la web, de la intranet i de les guies temàtiques. -Dur a terme tasques de suport a la publicació científica (publicació de documents i dades als repositoris institucionals o cooperatius, manteniment de CV del PDI, informar sobre com publicar en revistes científiques, sobre identificadors d’autors, etc.). -Dur a terme tasques de suport a la docència (suport a l’Aula Global, resolució d’incidències, resolució de consultes del PDI, assessorament sobre drets d’autor, etc.). -Realitzar altres funcions puntuals com ara participar en la realització d’exposicions bibliogràfiques, elaborar documents (presentacions, informes, etc.), etc. -Altres funcions que li siguin assignades en l’àmbit e les seves competències tècniques.
- Experiència 1 anys.
Coneixements i experiència a valorar - Experiència mínima d’1 any en les funcions descrites o equiparables. - Coneixements de llengua anglesa de nívell B2.2 (MCER).
- LLICENCIATURA O ENGINYERIA
- Grau/llicenciatura en Informació i Documentació
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: - Competències personals: anàlisi i solució de problemes; comunicació interpersonal efectiva; orientació a l’usuari; proactivitat, iniciativa i autonomia; treball en equip i cooperació; coneixement i compromís amb l servei públic i la UPF; gestió emocional.
- Contracte laboral temporal (4 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut 2412
El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo:
https://www.kitempleo.es/empleo/208761095/qu-887-bibliotecari-aria-barcelona/?utm_source=html
#J-18808-Ljbffr