Informació de l'empresa- Empresa- Gestoria Ferrer SL- Descripció feina- Càrrec vacant**AUXILIAR ADMINISTRATIU**- Població- MANLLEU- Comarca- Osona- Núm llocs- 1- Categoria- AUXILIAR ADMINISTRATIU- Horari- Mitga jornada de 9 a 13:30 amb possibilitat de jornada completa- Sou- Segons conveni- Tipus de contracte- De substitució- Descripció- Gestió documental.- Atenció telefònica i per correu electrònic.- Suport administratiu general.- Ús de programes ofimàtics i eines digitals de gestió.- Es valorarà positivament coneixements de la llei d´estrangeria.- Data publicació- 02/06/2025- Requisits- Titulació- No es requereix- Es valorarà- Busquem una persona responsable, organitzada amb ganes de treballar i amb incorporació immediata al nostre despatx professional.- Requeriments- Imprescindible- Nocions d´informàtica.- Coneixements paquet office.- Habilitats socials d´atenció al públic.- Altres requisits- Domini en l’ús de l’ordinador (especialment Microsoft Office, navegació web, gestors de correu i arxius).- Capacitat per treballar de manera autònoma i en equip.- Bon nívell de català i castellà, tant parlat com escrit.- Es valorarà experiència prèvia en entorns administratius.- Es valorarà coneixement d´altres idiomes.