Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Director/a de comunicació i màrqueting (barcelona)

Barcelona
*Nombre Oculto*
Publicada el 3 diciembre
Descripción

La Fundació Pere Tarrés cerca un/a Director/a de Comunicació i Màrqueting per liderar l'estratègia de l'entitat en aquests dos àmbits, d’acord amb el Pla Estratègic, la Direcció General i amb la identitat de la institució (valors, missió, codi ètic). L’objectiu del lloc és enfortir i fomentar el posicionament de marca i la reputació corporativa i contribuir a fer sostenible el projecte a través de la captació de fons privats i de l'estratègia de màrqueting per acompanyar l'estratègia institucional i de negoci de les diferents línies d'activitat.Entre d'altres funcions es responsabilitzarà de:- Definir la direcció, l'estratègia i fer el seguiment de la política comunicativa de l'entitat.- Contribuir al coneixement i la reputació de la Fundació a través de la presència social (mitjans de comunicació, xarxes socials), i incrementar els vincles de l'entitat amb la seva comunitat.- Potenciar les relacions institucionals amb el món empresarial i captar fons per patrocinar les diferents activitats de la Fundació.- Contribuir a la sostenibilitat del projecte a través de les estratègies de màrqueting, la seva proposta de valor, capacitació interna, organització i gestió dels serveis, i ajudant els equips comercials de les diferents activitats a assolir els seus objectius.- Establir protocols per preveure situacions de comunicació i de crisi i aplicar-los quan sigui necessari.- Coordinar i implementar el pla de Comunicació Interna.- Vetllar per la coherència dels missatges de la comunicació corporativa i la comunicació comercial, sempre d'acord a l'estratègia general de l'entitat i a la seva identitat, missió i valors.- Liderar i gestionar l'equip de persones de l'área.- Estar al dia de les principals tendències en la seva área i aportar innovació en l'estratègia general de l'entitat i del departament.- Coordinar la línia editorial de la Fundació.- Vetllar per la coherència i qualitat dels actes institucionals de la Fundació.- Establir i mantenir relacions de confiança a llarg termini amb professionals i organitzacions dels mitjans de comunicació, empreses i entitats del tercer sector i el món universitari.- Definir i liderar l’estratègia de digitalització de l’área.- Vetllar per la rendició de comptes i la transparència de la Fundació a través dels seus canals principals (web, memòria, auditories de Fundación Lealtad, etc.).- Llicenciatura Ciències de la Informació o Publicitat i RRPP.- Valorable formació de màster i postgrau en Comunicació Empresarial i/o Màrqueting i/o _Fundraising_. Formació en comunicació i màrqueting digital.- Experiència mínima de 10 anys com a Director/a de Comunicació i Màrqueting.- Experiència i coneixement en la gestió de gabinets de premsa i de les eines digitals en l’área de comunicació i màrqueting.- Alt nívell d’interlocució amb directius i òrgans de govern.- Coneixement del sector social i/o educatiu. Es valorarà voluntariat en l’àmbit social.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Director/A De Comunicació I Màrqueting (Barcelona)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar