Ametller Origen som una empresa en expansió del sector alimentari que gestiona de forma integral el procés de producció i comercialització dels seus productes. Cultivem, elaborem i seleccionem els nostres productes per garantir sabor i qualitat des de l'origen.
El nostre propòsit és promoure un estil de vida més saludable i sostenible, facilitant l’accés a una alimentació més nutritiva, plaent i neta, amb un ferm compromís amb la societat i el medi ambient.
Vols formar part del nostre equip i unir-te a nosaltres per fer arribar el nostre propòsit a la comunitat?
Cerquem una persona de pràctiques per donar suport a l’equip d’Atenció al Client en la digitalització i optimització dels processos de suport al client, col·laborant en la creació i manteniment d’eines de coneixement i projectes relacionats amb la intel·ligència artificial, amb l’objectiu d’aprendre sobre el funcionament del servei i contribuir a millorar-ne l’eficiència i la qualitat.
Què faràs?
- Donaràs suport en la recopilació, classificació i actualització d’informació per a la knowledge base del departament (articles d’ajuda, FAQs, protocols de resposta, etc.).
- Col·laboraràs en la construcció i manteniment d’arbres de decisió i fluxos de resposta que donen suport a les eines d’atenció digital i d’IA.
- Ajudaràs en la documentació de processos i bones pràctiques del servei d’atenció al client, garantint-ne la coherència i facilitat d’ús.
- Donaràs suport en tasques d’anàlisi i revisió de contingut per detectar possibles millores en l’experiència del client o en l’eficiència de les respostes automatitzades.
- Col·laboraràs puntualment en la gestió de canals externs de comunicació i en la resposta a interaccions o comentaris rebuts a través de diferents plataformes digitals.
- Donaràs suport en altres tasques relacionades amb projectes de millora contínua i innovació digital dins de l’àrea, sempre amb acompanyament i supervisió.
- Contribuiràs a un bon ambient de treball, mostrant proactivitat, capacitat d’aprenentatge i interès per les noves tecnologies aplicades a l’atenció al client.
Què esperem de tu?
- Estudis universitaris en curs o finalitzats en Comunicació, Màrqueting, ADE, Enginyeria, Informàtica o similars.
- Es valorarà familiaritat amb eines i entorns digitals, IA, bases de dades o entorns col·laboratius. Es valorarà positivament conèixer Salesforce
- Coneixements en Microsoft Office.
- Disposar de carnet de conduir i vehicle propi per accedir a les oficines.
Què t’oferim?
- Incorporar-te a una empresa líder del sector, amb un model de negoci únic i diferenciat, en ple procés de creixement i expansió.
- Formar part d'un equip jove, dinàmic i creativo en un ambient de treball estimulant i amb autonomia responsable.
- Retribució en funció d'experiència i valor aportat.
- Contracte de pràctiques.
- Incorporació immediata.
Lloc de treball: Barcelona
Vols formar part del nostre equip?
#J-18808-Ljbffr