Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Prácticas en transformación digital atención al cliente (barcelona)

Barcelona
Becario
Grup Ametller Origen
Publicada el 26 noviembre
Descripción

Ametller Origen som una empresa en expansió del sector alimentari que gestiona de forma integral el procés de producció i comercialització dels seus productes. Cultivem, elaborem i seleccionem els nostres productes per garantir sabor i qualitat des de l'origen.

El nostre propòsit és promoure un estil de vida més saludable i sostenible, facilitant l’accés a una alimentació més nutritiva, plaent i neta, amb un ferm compromís amb la societat i el medi ambient.

Vols formar part del nostre equip i unir-te a nosaltres per fer arribar el nostre propòsit a la comunitat?

Cerquem una persona de pràctiques per donar suport a l’equip d’Atenció al Client en la digitalització i optimització dels processos de suport al client, col·laborant en la creació i manteniment d’eines de coneixement i projectes relacionats amb la intel·ligència artificial, amb l’objectiu d’aprendre sobre el funcionament del servei i contribuir a millorar-ne l’eficiència i la qualitat.

Què faràs?

- Donaràs suport en la recopilació, classificació i actualització d’informació per a la knowledge base del departament (articles d’ajuda, FAQs, protocols de resposta, etc.).
- Col·laboraràs en la construcció i manteniment d’arbres de decisió i fluxos de resposta que donen suport a les eines d’atenció digital i d’IA.
- Ajudaràs en la documentació de processos i bones pràctiques del servei d’atenció al client, garantint-ne la coherència i facilitat d’ús.
- Donaràs suport en tasques d’anàlisi i revisió de contingut per detectar possibles millores en l’experiència del client o en l’eficiència de les respostes automatitzades.
- Col·laboraràs puntualment en la gestió de canals externs de comunicació i en la resposta a interaccions o comentaris rebuts a través de diferents plataformes digitals.
- Donaràs suport en altres tasques relacionades amb projectes de millora contínua i innovació digital dins de l’àrea, sempre amb acompanyament i supervisió.
- Contribuiràs a un bon ambient de treball, mostrant proactivitat, capacitat d’aprenentatge i interès per les noves tecnologies aplicades a l’atenció al client.

Què esperem de tu?

- Estudis universitaris en curs o finalitzats en Comunicació, Màrqueting, ADE, Enginyeria, Informàtica o similars.
- Es valorarà familiaritat amb eines i entorns digitals, IA, bases de dades o entorns col·laboratius. Es valorarà positivament conèixer Salesforce
- Coneixements en Microsoft Office.
- Disposar de carnet de conduir i vehicle propi per accedir a les oficines.

Què t’oferim?

- Incorporar-te a una empresa líder del sector, amb un model de negoci únic i diferenciat, en ple procés de creixement i expansió.
- Formar part d'un equip jove, dinàmic i creativo en un ambient de treball estimulant i amb autonomia responsable.
- Retribució en funció d'experiència i valor aportat.
- Contracte de pràctiques.
- Incorporació immediata.

Lloc de treball: Barcelona

Vols formar part del nostre equip?

#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > PRÁCTICAS EN TRANSFORMACIÓN DIGITAL ATENCIÓN AL CLIENTE (Barcelona)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar