Tècnic/a en administració i gestió (Guissona), Guissona
Descripció del lloc
La Fundació bonÀrea té la necessitat d'incorporar un/a responsable per a la realització de les següents tasques:
* Donar suport a la direcció i a la resta de responsables actuals en la gestió diària de les residències.
* Coordinar la política dels centres en tots els seus aspectes, incloent l'atenció a residents, gestió de personal i tasques administratives.
* Assegurar el compliment de la normativa dels centres.
* Desenvolupar i implementar estratègies per a millorar la qualitat dels serveis prestats.
* Supervisar pressupostos.
* Gestió de recursos humans (altes, baixes, nòmines, participació en entrevistes...).
Formació Mínima
Titulació universitària en Psicologia, Treball Social, Administració i Direcció d'Empreses o similar.
La persona seleccionada ha de tenir bones habilitats de comunicació i d'organització. Haurà de tenir facilitat per treballar en un equip multidisciplinari. Ha de mostrar una clara orientació al client i empatia.
Es valorarà positivament experiència prèvia en una posició de gestió similar i també es valorarà positivament experiència prèvia en l'àrea de geriatria.
En funció de la formació i l'experiència.
#J-18808-Ljbffr