Des d’Axxon estem seleccionant per una empresa del sector de serveis immobiliaris, on la seva principal activitat és donar un servei excel·lent a propietaris i llogaters, amb oficina a Olot, un/a:
GESTOR ADMINISTRATIU D'ARRENDAMENTS (H/D)
La persona seleccionada serà responsable de la gestió integral dels lloguers, garantint un servei professional i pròxim.
Funcions principals:
* Gestió completa dels contractes de lloguer: altes, renovacions, finalitzacions i seguiment.
* Atenció personalitzada a propietaris i llogaters, resolent consultes i oferint assessorament.
* Coordinació i seguiment d'incidències, avaries i manteniments en els immobles.
* Contacte amb industrial per tal de resoldre incidències.
* Control de cobraments, pagaments i documentació associada a cada propietat.
* Suport en tasques administratives relacionades amb la gestió immobiliària.
Oferim:
* Incorporació a una empresa sòlida i en creixement.
* Entorn de treball dinàmic i col·laboratiu.
* Banda salarial inicial, d’entre 27.000¤ - 28.000¤.
* Horari de dilluns a dijous, de 9h a 18h (un dia a la setmana, sortida a les 17h) i divendres de 8h a 15h.
Formació:
* Aportar mínim formació en CFGS d’Administració i Finances, Comerç o Gestió Administrativa.
* Català i castellà, escrits i parlats correctament.
Experiència:
* Molt valorable, aportar experiència demostrable en gestió de lloguers o atenció al client (valorable en sector immobiliari).
* Aportar experiència en entorns multidisciplinaris.
* Coneixement del mercat immobiliari de la zona d'Olot (valorable).
* Bon domini d’eines informàtiques i de gestió.
Habilitats i competències:
* Altes habilitats comunicatives, capacitat organitzativa i orientació al servei.
* Persona amb actitud proactiva i col·laborativa.
* Orientació a resultats i d’atenció al client.
#J-18808-Ljbffr