Perfil buscado (Hombre/Mujer)
• Definir estratègia de continguts a difondre per tal d´atraure tràfic a la nostra web. Segons estratègia de màrqueting i pressupost.
• Dissenyar el pla màrqueting continguts top of the funnel: Objectius/Canals/ formats/ estil continguts /aliances/calendari. Inclou: pla de xxss genera i elaboració la proposta de col.laboració amb prescriptors internacionals per les temàtiques principals (art/musica/gastronomia/arquitectura)
• Pla de continguts a les newsletters b2c
• Proposta altres canals digitals i analògics per arribar al nostre públic
• Direcció de l´agencia de xarxes socials
• Realització de briefings de producció de continguts per atendre el pla
(conjuntament amb el responsable de producció transversal a mk)
• Control del pla: timings i pressupsotos
• Proposta de quadre comandament amb ajuda resposable d´analitica per a fer seguiment del pla i aplicar millora continua
• Coordinació amb equip web, per la consistència i eficiència en la planficiació de i producció de continguts. Visió full funnel.
• Indipensable Anglés alt
• Oficinas ubicades a Barcelona ciutat
• Definir estratègia de continguts a difondre per tal d´atraure tràfic a la nostra web. Segons estratègia de màrqueting i pressupost.
• Dissenyar el pla màrqueting continguts top of the funnel: Objectius/Canals/ formats/ estil continguts /aliances/calendari. Inclou: pla de xxss general i elaboració la proposta de col.laboració amb prescriptors internacionals per les temàtiques principals (art/musica/gastronomia/arquitectura)
• Pla de continguts a les newsletters b2c
• Proposta altres canals digitals i analògics per arribar al nostre públic
• Direcció de l´agencia de xarxes socials
• Realització de briefings de producció de continguts per atendre el pla
(conjuntament amb el responsable de producció transversal a mk)
• Control del pla: timings i pressupostos
• Proposta de quadre comandament amb ajuda resposable d´analitica per a fer seguiment del pla i aplicar millora continua
• Coordinació amb equip web, per la consistència i eficiència en la planficiació de i producció de continguts. Visió full funnel.
Nova plataforma de continguts que té l´ambició de convertir-se en el gran referent en la prescripció personalitzada de què fer a la ciutat, especialment en tots els àmbits de la cultura (art, musica, arquitectura, gastronomia..).
Per l´exit d´aquest projecte es clau un pla de difusió de continguts que treballi amb l´objectiu de projectar una imatge determinada de la ciutat i aconseguir trànsit cap a la web.
• Valorable Grau universitari o màster/post-grau en Marketing / Marketing Digital o similar.
• Mínim 7 anys experiència en gestió de continguts per grans marques
• Gran coneixement en tendències de generació i dinamització de continguts
• Coneixement i alt interès per l´activitat i oferta de la ciutat: la seva oferta cultural, el patrimoni i els esdeveniments.
• Coneixement i alt interès per continguts culturals (art, musica, arquitectura, gastronomia..)
• Visió estratègica
• Alta sensibilitat creativa
• Capacitat per negociar col.laboracions amb prescriptors qualitatius
• Habilitat en l´us d´eines digitals i plataformes de difusió, incloent Microsoft Office, WordPress, xarxes socials (Meta, Youtube i Tik Tok) i eines d´email màrqueting.
• Conexiement de les mètriques de analític de marketing digital
• Capacitat de treball en equip, liderant el pla de continguts però treballant en col.laboració amb equip creatiu, equip web i equip marketing operatiu/serveis de marketing
• Perfil proactiu, amb iniciativa
• Anglès fluid escrit i parlat