Busquem incorporar en l'àmbit de Recursos econòmics una posició de Controller, amb l’objectiu de realitzar seguiment i anàlisis del pressupost de l'entitat, per assegurar el compliment de l'establert a nivell de :
1. Elaboració pressupost anual de l’entitat.
2. Control i seguiment analític del compliment del pressupost.
3. Anàlisis de les possibles desviacions, proposta de mesures correctores.
4. Elaboració de projeccions trimestrals.
5. Revisió i assignació de les diferents despeses imputables en els projectes.
6. Revisió d'assignacions de costos de personal i hores.
7. Tasques administratives associades al àmbit de control pressupostari.
8. Preparació de dades econòmiques per a la presentació a subvencions i/o requeriments d'administracions o altres entitats.
9. Participar en el desenvolupament i implementació de la normativa de l'entitat i procediments de control.
Els requisits per a aquest lloc són :
1. Formació: Diplomatura o grau universitari en Econòmiques, Empresarials o ADE.
2. Experiència: 1 any en posicions similars.
3. Domini d'eines ofimàtiques, especialment Excel.
4. Competències de treball en equip, pensament analític, planificació i organització, orientació al treball de detall.
5. Orientació a la vulnerabilitat.
6. Ser personal laboral o voluntari/ària actiu/va de Creu Roja o pertànyer a algun dels col·lectius de població vulnerable contemplats en el Pla d’Ocupació de Creu Roja.
7. Valorable formació postgrau / màster en control de gestió o similar.
8. Incorporació immediata.
9. Jornada laboral i horari: Jornada completa, horari de dilluns a divendres, amb flexibilitat, 3 tardes lliures i jornada intensiva a l'estiu.
10. Àrea d’aplicació: Conveni propi de Creu Roja Barcelona.
#J-18808-Ljbffr