 
        
        Informació de l'empresa 
- Empresa 
INTAC VIC, S.L. 
- Descripció feina 
- Càrrec vacant 
**RESPONSABLE GESTIÓ I DESENVOLUPAMENT DE PERSONES** 
- Població 
- La Selva 
- Comarca 
- Selva 
- Núm llocs 
- 1 
- Categoria 
- Responsable de gestió i desenvolupament de persones 
- Departament 
- RRHH 
- Horari 
- De dilluns a divendres de 8h a 17h aprox. 
- Sou 
- Negociables segons perfil 
- Tipus de contracte 
- Indefinit amb període de prova 
- Durada contracte 
- Indefinida 
- Descripció 
- Les funcions a realitzar: 
- Definició, execució i seguiment d’objectius: Identificar i definir, juntament amb la Direcció General, els objectius de l’Àrea de GDP i desenvolupar i implementar les estratègies necessàries per a donar compliment a aquests objectius. 
- Polítiques i procediments: Difondre polítiques i procediments relacionats amb la gestió i desenvolupament de persones, i assessorar als caps i l’equip de treballadors en aquesta matèria. 
- Planificació de l’equip humà: Dissenyar l’organigrama de l’empresa, avaluar les tasques a desenvolupar a cada posició i crear, en base a aquesta avaluació, les descripcions dels llocs de treball, i supervisar la creació d’equips de treball. 
- Seguiment i gestió de l’activitat: Avaluar el rendiment dels treballadors, proporcionar retroalimentació, dissenyar i implementar plans de desenvolupament, i gestionar l’activitat individual i d’equip. 
- Gestió de les Absències: Fer el seguiment i control de les absències, determinar i analitzar les causes de les mateixes per a la implantació de mesures per a reduir l’absentisme. 
- Gestió de les relacions laborals: Gestionar situacions de tensió i conflictes, i mantenir una comunicació efectiva entre els treballadors i l’empresa, per mantenir un bon ambient de treball. 
- Formació i desenvolupament: Planificar i executar els programes de formació pels empleats, identificar les necessitats de capacitació i recolzar el desenvolupament professional del personal de l’empresa. 
- Gestió de mesures disciplinàries: Gestionar les accions a emprendre per corregir o sancionar l’incompliment de protocols, normatives i polítiques de l’empresa, i si procedeix, gestionar el procés de terminació: entrevista de sortida, i documentació necessària. 
- Compliance i normatives: Assegurar el compliment de les lleis laborals, regulacions i polítiques internes de l’empresa. 
- Creació i promocionar un clima laboral positiu: Fomentar la cultura d’empresa, la motivació, la participació i el benestar dels empleats. 
- Anàlisis i millora: Analitzar les dades i les mètriques de l’Àrea de GDP per identificar àrees de millora i proposar soluciones innovadores i eficients. 
Interlocució amb entitats externes i empreses del sector, com ara empreses de treball temporal, selecció i consultoria, centres educatius, etc. 
- Data publicació 
- 10/07/2025 
- Requisits 
- Titulació 
- Formació universitària, preferiblement Dret, ADE i/o Psicologia de les Organitzacions 
- Es valorarà 
- Màster en Direcció i Gestió de RRHH i/o Desenvolupament de persones i gestió del talent 
- Coneixements d´anglès i/o francès 
- Coneixements en assessorament jurídic 
- Residència a la comarca de La Selva o comarques limítrofes 
- Requeriments 
- Per a important grup empresarial alimentari busquem un/a RESPONSABLE DE GESTIÓ I DESENVOLUPAMENT DE PERSONES. Es responsabilitzarà de la gestió del capital humà de l’empresa: des de la selecció i capacitació dels treballadors, passant per la seva formació i avaluació del desenvolupament de les seves tasques, fins a la seva sortida. També serà el responsable de garantir que l’empresa compleixi amb els protocols i codis que es dissenyin en la matèria de la seva responsabilitat i també de la legislació laboral. 
- Imprescindible 
- Formació universitària, preferiblement Dret, ADE i/o Psicologia de les Organitzacions 
- Català i castellà nadius 
- Experiència en posició similar, en sector industrial 
- Domini d´ofimàtica i coneixements en gestió de persones i equips 
- Disposar de carnet de conduir B1 i vehicle propi 
- Altres requisits