Gestió administrativa de la comptabilitat, la facturació i la comunicació amb el client. Elaboració de la documentació, control i gestió dels processos, qualitat i anàlisi normatiu. Suport al control de projectes i de riscos. Recopilar normes per a ajudes a empreses. Gestionar i revisar la documentació i tramitació de la sol·licitud d'expedients. Gestionar la justificació d'expedients.
Requisits:
* Experiència mínima de 1 any. Les competències que es tindran en compte en aquest procés de selecció són: responsabilitat, proactivitat, rigorositat, coneixements de la documentació mercantil. Es valorarà experiència en gestió d'expedients administratius i/o administració de projectes d'enginyeria, informàtica, gestió administrativa o similar.
* Competències / coneixements: Nivell alt d'Office i de català en redacció. Valorables anglès, carnet de conduir de tipus B i vehicle propi.
Altres beneficis: El salari és de 21.000€ a 26.000€ per 12 pagues segons vàlua.
#J-18808-Ljbffr