Busquem professionals amb experiència en sistemes de gestió de qualitat, medi ambient i seguretat i salut laboral, per incorporar-se al nostre equip de consultoria. La persona seleccionada donarà suport a empreses en la implantació, manteniment i millora dels seus sistemes de gestió basats en les normes ISO 9001, ISO 14001 i ISO 45001. Responsabilitats principals Assessorar i acompanyar els clients en la implantació i certificació de les normes ISO. Realitzar auditories internes i diagnòstics de compliment normatiu. Dissenyar i implementar plans de millora contínua. Impartir formació a equips interns sobre bones pràctiques de gestió. Elaborar documentació tècnica i informes de seguiment. Requisits Experiència demostrable en consultoria o auditoria de sistemes de gestió ISO 9001, ISO 14001 i ISO 45001. Coneixements sòlids en processos de certificació i normativa aplicable. Capacitat analítica, organitzativa i de comunicació. Domini d'eines ofimàtiques (MS Office). Es valorarà disposar de formació i acreditació com a auditor/a intern/a o extern/a. Oferim Incorporació a un equip dinàmic i multidisciplinari. Projectes variats amb empreses de diferents sectors. Formació contínua i oportunitats de creixement professional. Condicions competitives i flexibilitat laboral.