Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

51603 - supervisor/a d'equip de suport tècnic informàtic remot helpdesk

main
Técnico informático
Publicada el 14 diciembre
Descripción

Barcelona Activa



BARCELONA ACTIVA gestiona ofertes d'empreses que necessiten cobrir vacants de personal. Les posicions que es publiquen no són per a Barcelona Activa. NOMÉS ES TINDRAN EN COMPTE LES CANDIDATURES QUE ARRIBIN PER AQUEST CANAL. El Servei de Cerca de Treballadors/es s'adreça a aquelles empreses del territori que necessiten incorporar nous professionals als seus equips i ofereix suport en la identificació de les vacants, el reclutament de personal i la preselecció de candidatures que s'ajustin als perfils sol·licitats.




Descripció de l'oferta



Busquem un/a Supervisor/a de Servei Corporate responsable de liderar i coordinar l'equip d'atenció tècnica i suport corporatiu, assegurant la qualitat del servei, la productivitat de l'equip i la satisfacció del client. Aquest perfil serà el nexe entre els agents, el/la manager i altres àrees tècniques, garantint el compliment dels estàndards de l'empresa.

L'oferta s'adreça a professionals de suport informàtic amb diversos anys d'experiència en la gestió d'incidències de nivell 2 i amb una experiència inicial en la coordinació o supervisió d'equips tècnics. Aquesta posició ofereix l'oportunitat de consolidar el seu desenvolupament professional cap a funcions de supervisió i lideratge operatiu.

Funcions
- Supervisió operativa: monitorar en temps real el rendiment de l'equip (trucades, xats, tiquets), assegurant el compliment dels objectius.
- Control de qualitat: revisar interaccions (trucades, xats, correus) per avaluar la qualitat del servei, oferir retroalimentació i realitzar coaching basat en els resultats de qualitat.
- Formació i desenvolupament: formar nous agents, coordinar formacions i impulsar el desenvolupament individual i col·lectiu de l'equip.
- Gestió operativa i escalacions: resoldre incidències o sol·licituds que superin el primer nivell, gestionar conflictes amb clients o problemes crítics i actuar com a enllaç entre agents i manager per a qüestions operatives o urgents.
- Anàlisi, reporting i propostes de millora.
- Gestió de la càrrega de treball: distribuir tiquets i trucades segons les habilitats (skills) i prioritats; equilibrar la càrrega operativa i proposar ajustos de torns o assignacions.
- Suport tècnic i col·laboració: donar suport en la resolució d'incidències tècniques complexes juntament amb el/la manager i reportar bugs o problemes

* Tipus de relació professional: Contracte
* Tipologia de contracte: Indefinit
* Núm. Hores setmanals: 40
* Horari: 11:00 a 20:00 / dilluns a divendres - 80% remot
* Retribució brut anual: 21000




Requisits

* Categoria professional: Comandaments intermedis
* Formació reglada requerida:
o CFG Superior - Informàtica i comunicacions
* Formació complementària:
o Cicle Formatiu de Grau Superior en Informàtica. Segons l'experiència aportada, es podrà valorar un Grau Mitjà.
* Temps d'experiència: 1-3
* Coneixements informàtics:
o Eines de suport informàtic (helpdesk).
* Altres requeriments específics:
o Més de 2 anys d'experiència prèvia com a tècnic/a de suport informàtic.
o Experiència prèvia com a supervisor/a de tècnics/ques de suport informàtic.
* Competències personals més desenvolupades: Lideratge, Autocontrol, Direcció de persones, Treball en equip i Cooperació, Negociació, Orientació al Client, Planificació i organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat
* Idiomes: Castellà - Molt avançat, Català - Molt avançat, Anglès - Intermig

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Técnico/a informático/a
Santa Maria de Corcó
S&you España
Técnico informático
Oferta cercana
Técnico/a informático/a
Vic
Proach
Técnico informático
Oferta cercana
Tècnic/a informàtic/a ciberseguretat i sistemes
Barcelona
Business Tic Consultoria
Técnico informático
De 30.000 € a 40.000 € al año
Ofertas cercanas
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Informática > Empleo Técnico informático > Empleo Técnico informático en Provincia de Barcelona > 51603 - Supervisor/a d'equip de suport tècnic informàtic remot Helpdesk

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar