Barcelona Activa
BARCELONA ACTIVA gestiona ofertes d'empreses que necessiten cobrir vacants de personal. Les posicions que es publiquen no són per a Barcelona Activa. NOMÉS ES TINDRAN EN COMPTE LES CANDIDATURES QUE ARRIBIN PER AQUEST CANAL. El Servei de Cerca de Treballadors/es s'adreça a aquelles empreses del territori que necessiten incorporar nous professionals als seus equips i ofereix suport en la identificació de les vacants, el reclutament de personal i la preselecció de candidatures que s'ajustin als perfils sol·licitats.
Descripció de l'oferta
Busquem un/a Supervisor/a de Servei Corporate responsable de liderar i coordinar l'equip d'atenció tècnica i suport corporatiu, assegurant la qualitat del servei, la productivitat de l'equip i la satisfacció del client. Aquest perfil serà el nexe entre els agents, el/la manager i altres àrees tècniques, garantint el compliment dels estàndards de l'empresa.
L'oferta s'adreça a professionals de suport informàtic amb diversos anys d'experiència en la gestió d'incidències de nivell 2 i amb una experiència inicial en la coordinació o supervisió d'equips tècnics. Aquesta posició ofereix l'oportunitat de consolidar el seu desenvolupament professional cap a funcions de supervisió i lideratge operatiu.
Funcions
- Supervisió operativa: monitorar en temps real el rendiment de l'equip (trucades, xats, tiquets), assegurant el compliment dels objectius.
- Control de qualitat: revisar interaccions (trucades, xats, correus) per avaluar la qualitat del servei, oferir retroalimentació i realitzar coaching basat en els resultats de qualitat.
- Formació i desenvolupament: formar nous agents, coordinar formacions i impulsar el desenvolupament individual i col·lectiu de l'equip.
- Gestió operativa i escalacions: resoldre incidències o sol·licituds que superin el primer nivell, gestionar conflictes amb clients o problemes crítics i actuar com a enllaç entre agents i manager per a qüestions operatives o urgents.
- Anàlisi, reporting i propostes de millora.
- Gestió de la càrrega de treball: distribuir tiquets i trucades segons les habilitats (skills) i prioritats; equilibrar la càrrega operativa i proposar ajustos de torns o assignacions.
- Suport tècnic i col·laboració: donar suport en la resolució d'incidències tècniques complexes juntament amb el/la manager i reportar bugs o problemes
* Tipus de relació professional: Contracte
* Tipologia de contracte: Indefinit
* Núm. Hores setmanals: 40
* Horari: 11:00 a 20:00 / dilluns a divendres - 80% remot
* Retribució brut anual: 21000
Requisits
* Categoria professional: Comandaments intermedis
* Formació reglada requerida:
o CFG Superior - Informàtica i comunicacions
* Formació complementària:
o Cicle Formatiu de Grau Superior en Informàtica. Segons l'experiència aportada, es podrà valorar un Grau Mitjà.
* Temps d'experiència: 1-3
* Coneixements informàtics:
o Eines de suport informàtic (helpdesk).
* Altres requeriments específics:
o Més de 2 anys d'experiència prèvia com a tècnic/a de suport informàtic.
o Experiència prèvia com a supervisor/a de tècnics/ques de suport informàtic.
* Competències personals més desenvolupades: Lideratge, Autocontrol, Direcció de persones, Treball en equip i Cooperació, Negociació, Orientació al Client, Planificació i organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat
* Idiomes: Castellà - Molt avançat, Català - Molt avançat, Anglès - Intermig