Detalls de la plaça
Serveis Auxiliars a la Sanitat (SAS, AIE) obre una convocatòria externa per a la provisió d'un lloc de treball de:
CAP DE EXPERIÈNCIA DE PACIENT I CIUTADANIA
Una oportunitat per créixer amb el Cercle SiS:
Som una entitat Sanitària i Social que creix i evoluciona amb Osona. Unim especialització, docència i desenvolupament professional per oferir una atenció integral i de qualitat. Creiem en la força del treball compartit i en el valor de cuidar les persones. Consorci Hospitalari de Vic (CHV), la Fundació Hospital de la Santa Creu (FHSC), la Fundació Hospital Sant Jaume de Manlleu (FHSJM), Serveis Auxiliars a la Sanitat (SAS) i la Fundació Assistencial d'Osona (FADO) unim la força del talent sanitari i social per oferir una atenció integral i de qualitat a més de 160.000 persones d'Osona.
Els nostres valors humanitat, entusiasme, obertura i agilitat guien cada pas que fem i ens impulsen a construir un entorn on professionals i població avancem junts.
Estem cercant un/a Cap de Experiència de Pacient i Ciutadania per entrar a formar part de l'equip de Estratègia Ciutadana i Comunicació amb l'objectiu de millorar l'experiència de les persones al CHV-FHSC, en tots els seus centres, serveis i interaccions amb la ciutadania.
Funcions
1. Gestió de l'experiència del pacient
1. Disseny i implementació de l'estratègia relacional i dels patient journeys amb visió omnicanal.
2. Coordinació i seguiment dels processos d'atenció omnicanal (telèfon, email, web, App).
3. Garantir la coherència i qualitat de la informació adreçada al pacient/familiar en tots els canals.
2. Coordinació interna i operativa
4. Liderar la implantació de nous circuits que involucren diferents àrees del centre.
5. Responsable del punt d'atenció al ciutadà i supervisió de les peticions assignades.
6. Desenvolupar accions de millora de la satisfacció i fidelització del pacient.
3. Relació amb la comunitat i representació institucional
7. Establir i mantenir relacions amb associacions de pacients, entitats locals i territorials.
8. Liderar campanyes d'informació i accions orientades als ciutadans.
9. Participar en reunions, grups de treball i representacions institucionals en l'àmbit de l'experiència del pacient.
4. Dades, anàlisi i millora contínua
10. Gestió i anàlisi de dades de pacients/usuarios (CRM).
11. Disseny i seguiment de programes de mesura de satisfacció i indicadors d'experiència.
12. Definició, seguiment i avaluació de KPIs i resultats, integrant-los en els sistemes de gestió i presa de decisions.
Requeriments
13. Formació universitària en l'àmbit de ciències socials, de publicitat i màrqueting o similars.
14. Formació superior de màster o postgrau en experiència del pacient, màrqueting o qualitat assistencial.
15. Experiència en enquestes de satisfacció, journey maps, focus grup, workshops de cocreació, programes de Veu del Client, CRM i índex de medició de satisfacció client.
16. Experiència en eines metodològiques d'investigació.
17. Experiència en canals de comunicació on/offline amb els clients/pacients
18. Certificat de nivell de suficiència de català (C1) de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent.
Es valorarà
19. Experiència en l'àmbit sanitari.
20. Màster/ postgrau en l'àmbit de gestió d'equips.
21. Coneixement en Metodologia Lean o metodologies àgils.
22. Experiència en màrqueting de serveis o relacional
Perfil competencial
Persona metodològica i orientada a resultats, amb visió analítica i creativa, capaç de liderar i col·laborar en equips i projectes. Destaca per la seva empatia, escolta activa i habilitats en resolució de conflictes, amb enfocament participatiu i cocreatiu. Té una clara vocació social i comunitària, aportant innovació i compromís en les seves accions.
Què t'oferim
23. Contractació indefinida a jornada completa.
24. Retribució segons conveni SISCAT.
25. Accés a programes de formació continuada.
26. Creixement i professionalitat.