Suport al territori de Tarragona en matèria d’administració de personal
(recollida de documentació dels treballadors/es, signatura i enviament de
contractes i quitances, certificats i arxiu):
- Recopilació i enviament de documentació prèvia pel document d’alta de la
persona treballadora en els processos d’alta i contractació, així com en les
finalitzacions de contracte.
- Gestió i tramitació de les variables, incidències i absentismes a RR.HH.
Central per al càlcul de la nòmina, pagues extres i quitances.
- Registre, control i actualització de la base de dades i dels expedients dels
treballadors/es.
- Gestionar incidències i reclamacions de nòmina.
- Elaboració, redacció i enviament de circulars a la plantilla.
- Redacció de certificats (exempció de pràctiques, procés Assessorament,
d’antiguitat i funcions, de jornada laboral, etc.).
- Atenció al treballador/a.
- Tramitar les sol·licituds de bestretes.
- Càlcul dels permisos de lactància compactada.
- Gestionar la formació del personal a l’IOC i efectuar la matrícula
treballadors/es cada semestre.
- Arxiu de personal i documentació de PRL.
- Gestió de la documentació del personal en matèria laboral i de PRL:
entrega del contracte de treball, informació dels riscos laborals, formació
PRL, EPI’s, procediments.
- Realització de les investigacions d’accidents de treball i incidents, volants
d’assistència, tràmits amb hospitals, etc.
- Organitzar l’assistència del personal als reconeixements mèdics.
- Facilitar el volant d’assistència al/la treballador/a en cas d’accidents de
treball.
- Altres tasques de suport administratiu encarregades per la direcció.