Posició : Tècnic / a de suport a projectes i clients.
AVENTEC, S.L, és una empresa que es dedica a la prestació de serveis d’enginyeria i solucions tecnològiques a les empreses i administracions del sector del cicle urbà de l’aigua. S’ha desenvolupat la plataforma AQUA360, una suite de software per controlar tots els processos i serveis relacionats amb la gestió de l’aigua; eficiència hidràulica, qualitat de l’aigua, servei a l’abonat, gestió d’actius, amb integració de tecnologies IoT, Big Data, Business Intelligence i Intel·ligència Artificial. També s’ofereixen serveis d’enginyeria civil especialitzats en el cicle urbà de l’aigua. AVENTEC, S.L, forma part del grup Aigües de Vic, S.A.
Responsabilitats:
* Gestionar i coordinar implantacions i manteniments de les solucions digitals, entre el client i l’equip de desenvolupament.
* Donar suport tècnic als clients.
* Helpdesk: gestionar el servei d’incidències, consultes i peticions de l’empresa.
* Identificar punts de millora i noves necessitats dels clients, contribuint a la innovació de l’empresa i de les solucions.
* Elaborar documentació tècnica.
* Realitzar seguiment continu dels projectes, assegurant el compliment dels requisits.
* Seguiment del funcionament de les solucions digitals amb el client.
* Formar els clients en l’ús de les solucions.
Coneixements / habilitats :
* Interès i habilitats per les noves tecnologies.
* Ofimàtica avançada.
* Capacitat d’anàlisi i resolució de problemes.
* Proactivitat i capacitat d’aprenentatge continu.
* Autonomia i capacitat d’organització.
* Idiomes: català i castellà, nadius o avançats.
* Jornada completa amb horari flexible.
* Equip jove i dinàmic, amb bones perspectives de creixement.
* S'ofereix formació i possibilitats de desenvolupament professional.
* Incorporació immediata.
#J-18808-Ljbffr