**Estem cercant una persona creativa amb visió de negoci i capacitat analítica per formar part d’un projecte jove al sector cosmètic i amb projecció de futur!****Si comptes amb formació i experiència en el sector, ets una persona resolutiva i organitzada, i comptes amb bons dons comunicatius i de lideratge per tal de poder gestionar un equip, aquesta oportunitat és per a tu!**Les funcions a desenvolupar seran:- Analitzar **noves estratègies** i canals de venda.- Orientar i supervisar la creació i l'execució del** Pla de Màrqueting.**:- Controlar i optimitzar el **pressupost anual **de Màrqueting.- Desenvolupar un sistema per** avaluar els resultats de les accions** de màrqueting.- **Coordinar projectes** de màrqueting.- Desenvolupar el **màrqueting mix**: producte, preu, punt de venda i promoció.- Coordinar i supervisar les** subàrees del departament**: audiovisual, social media, contingut, disseny gràfic i estratègia digital.- Col-laborar amb IT per** implementar solucions informàtiques**.- Col-laborar de forma transversal amb la **resta de departaments** i directament amb direcció.**S'OFEREIX**- Contracte **directe **per empresa- Jornada completa de **dilluns a divendres.**:- Horari **adaptable.**:- Imprescindible: Grau en Màrqueting, Empresarials o Econòmiques.- 3 anys d’experiència com a Director/a de màrqueting.- Idiomes: català, castellà i nívell alt d'anglès.- Coneixements en:- SEO/SEM.- Analítica web / CRM.- Inbound Màrqueting.- Content Màrqueting.- Display Màrqueting (banners).- Màrqueting d’afiliació; influencers.- Xarxes socials.- Mètriques, KPI’S.