Descripció del lloc de treball
El lloc de treball implica diverses responsabilitats administratives i de gestió en l'àmbit hospitalari, específicament a l’Hospital de Dia. Les tasques inclouen:
* Gestió dels calendaris laborals i del control horari dels treballadors/es.
* Atenció a la centraleta telefònica i recepció de trucades.
* Acollida dels/les adolescents i les seves famílies.
* Responsable del funcionament de la secretaria, incloent el registre informàtic actualitzat de l’activitat de l’equip i la gestió de la documentació requerida pel Servei Català de la Salut.
* Gestió documental, tant digital com en format físic.
* Obtenir i gestionar dades epidemiològiques i assistencials, així com col·laborar en la confecció de la memòria anual.
* Obertura, tancament i arxiu d’històries clíniques dels pacients.
* Administració econòmica i gestió de compres de material fungible i productes bàsics.
* Gestió de caixa i arqueig mensual.
* Suport administratiu a les reunions d’equip, incloent la gestió del temps i l’organització d’actes.
#J-18808-Ljbffr