Busquem un/a Coordinador/a per a campanya dAtenció al Client i Vendes Sector AssegurancesTens experiència liderant equips i et motiva acompanyar persones cap a lxit? Tagradaria formar part dun projecte sòlid en el sector assegurances? Busquem un/a coordinador/a amb capacitat de lideratge i orientació a resultats.Quines seran les teves funcions?-Coordinació i seguiment de lequip dagents datenció al client i vendes.-Acompanyament i suport en el seu desenvolupament diari.-Control de qualitat, anàlisi dindicadors i propostes de millora.-Garantir el compliment dels objectius marcats per la campanya.Modalitat i horari:
-Presencial, a les nostres oficines.-Jornada completa:
8 hores diàries.-Horari:
de 12:
00 h a 20:
00 h.-Formació inicial del 20/08 al 26/08, en horari de 09:
00 h a 15:
00 h.-Incorporació al servei:
27/08.Què necessitem?-Català avançat, tant parlat com escrit (requisit imprescindible).-Experiència prèvia en coordinació o gestió dequips en entorns de contact center, atenció al client o vendes.-Capacitat analítica, lideratge i habilitats comunicatives.-Pro activitat i orientació a resultats.Què toferim?-Projecte estable i amb possibilitats de creixement.-Sou brut anual:
18.092,14 €.-Equip proper, formació inicial i suport continuat.RequisitosCatalà avançat, tant parlat com escrit (requisit imprescindible).Experiència prèvia en coordinació o gestió dequips en entorns de contact center, atenció al client o vendes.Capacitat analítica, lideratge i habilitats comunicatives.Pro activitat i orientació a resultats.¿Qué ofrecemos?Projecte estable i amb possibilitats de creixement. Sou brut anual:
18.092,14 €. Equip proper, formació inicial i suport continuat.